ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

توانایی ها علاقه مندی ها تا یک سال 15 روز

1391/3/13 10:52
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

این روزا خیلی شیطون شدی و من از صبح تا شب باید حواسم بهت باشه دیروز مامان جون اینا رفتن کرج واسه همین خیلی دلم گرفته بود از طرفی تو هم ناارومی می کردی واسه همین تو رو گذاشتم تو کالسکه ات و رفتیم خونه ی خاله سمانه و بعد از اونجا با هم رفتیم خونه عمه عذری و بعد بابایی هم اومد و شام اونجا بودیم

علاقه مندی جدید تو اینه که بری جلوی تلویزیون و به دکمه هایه پایینش دست بزنی و هی تلویزیون رو به حالت برفک ببری و با انگشت هایه کوچولوت به صفحه اش دست بزنی تا دونه هایه برفک رو بگیری و هر بار که من درستش می کنم تو دوباره خرابش می کنی واسه همین رو درش رو با نوار چسب چسبوندم

یکی دیگر از علاقه مندی های ملیکا در 1سال و 15 روزگی اینه که با انگشت اشاره تو صورت من و بابایی کنجکاوی می کنه و انگشت اشارش رو می کنه تو چشم ادم الان زیر چشم من بخاطر ناخن ملیکا زخم شده مخصوصا وقتی که دارم شیرش می دم انگشتش رو می کنه تو چشمم

جدیدا مدت بیشتری می تونه رو پاهایه خودش وایسه و بیشتر اوقات وایساده و یا داره با کمک اشیا اطرافش راه می ره ولی همچنان مستقل نمی تونه راه بره

جدیدا اگه چیزی رو بخواد و من بهش ندم خیلی ناراحت می شه و هی پشت سره هم می گه اِ اِ اِ اِ اِ و بعد جیغ و داد و گریه می کنه و به هر وسیله ای متوسل می شه تا خواسته اش براورده بشه اگه خونه ی خودمون باشیم تا اونجایی که ممکنه نمی زارم با گریه و زور گویی پیش ببره ولی وقتی خونه مامان جون یا خاله سمانه باشیم هر چی بخواد دستش می دن و همین باعث شده ملیکا لوس بشه

ملیکا خیلی دختر مهربون و با احساسی هست یه وقتایی دستم رو می گیره و می زاره رو صورتش و از من می خواد نازش کنم و اگه دراز کشیده باشم میاد کنارم و سرش رو می زاره رو دلم و از من می خواد باهاش بازی کنم و بعد کم کم میاد جلو و شروع می کنه به بوس کردن والان بوس کردنش پیشرفت کرده و بیشتر شبیه بوس شده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)