ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کمتر از یک هفته مونده تا تولدت

1391/2/22 17:37
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، من  تقریبا از  فروردین  تو فکر کارهای تولدت هستم  و همه تلاشم رو می کنم تا مراسم باشکوهی رو برای دخترم بگیرم...

کلا شب ها بعد از اینکه خانوم رو می خوابوندم، تازه کارم شروع می شد و تمام وسایل رو پهن می کردم و دور از شما تا ساعت ٤ و ٥ صبح کارهای تولد رو انجام می دادم... خانوم که روزها بیدار بودن نمی شد کاری کرد و ایامی که خواب بودی از نهایت فرصت استفاده می کردیم.

 

تمام تزئینات رو خودم درست کردم....

 

دنیای زیبا

تقریبا کمتر از یک هفته مانده به تولدت، و من کارت دعوت ها و کلا تولد ها رو درست کردم ولی هنوز تزیین خونه مونده که قراره تو هفته ی جدید خاله سمانه و ستاره بیان کمکم تا خونه رو تزیین کنیم . دیروز رفتم اتلیه و عکس هایی که می خواستم اماده بشن رو گفتم و قرار شد ١٠ تا عکس سه در چهار هم بهم بده تا بزنم رو کارت دعوت ها و عکس هم قرار شد بزنیم تو روزنامه تا وقتی بزرگ شدی بدونی چقدر واسه من و بابایی اهمیت داری                                                 دنیای زیبا

خلاصه اینکه آخرین هفته مونده به تولدت رو با کلی خستگی از کارها می گذرونیم.. ولی ایمان داریم که خدا کمکمون می کنه و جشن خوبی برپا می شه.

 


بزرگ ترین و زیبا ترین هدیه خداوند به من وهمسرم تو این دنیای بزرگ و پر از زیبایی ،دختر ناز و شیطون و پر جنب و جوشیه که به لطف خدا داره یک سالگیش پر می شه و وارد مرحله تازه ای از زندگیش می شه  

اول از همه خدا رو به خاطر این رحمت الهی سپاسگذارم که چراغ دل و زندگیمون رو با اومدنش روشن کرد ، و بعد به ملیکا جون میگم که مامانی تولدت پیشاپیش مبارک عزیز دلم، امیدوارم صدها سال این روز باشکوه رو با چشمای نازت ببینی و شمع های ۱۲۰ سالگیت رو فوت کنی

این رو بدون که من و بابایی همیشه و همیشه دوست داریم و عاشقانه می پرستیمت و تنها آرزومون خوشبختی و سعادت توست عزیزم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی آدرین
22 اردیبهشت 91 18:58
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفريده شد
لبخند زيباى خداوند روزت مبارك!



ممنون عزیزم روز شما هم مبارک
لیلا
23 اردیبهشت 91 1:54
روزت مبارک بهترین مادر دنیا....
بدو بیا ما آپیم.....


ممنون
حتمامیام