ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سهل انگاری مامانی و سرماخوردگی ملیکا

1391/1/27 19:10
نویسنده : مامان
510 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

روز جمعه امتحان دکتری داشته واسه همین به همراه بابا جواد و خاله ستاره رفتیم و قرار شد از تو مراقبت کنن امتحان صبح و عصر بود من نخونده بودم واسه همین اماده نبودم فقط واسه ازمایشی تو امتحان شرکت کرده بودم بعد امتحان برگشتیم خونه تو راه خیلی اذیت کردی منم چون خیلی خسته بودم حسابی از دستت ناراحت بودم تو ماشین همش بهونه گیری می کردی و بلند بلند جیغ می کشیدی و بابایی مجبور بود هی ماشین رو نگه داره تا اروم بشی واسه اینکه اروم بشی جعبه دستمال کاغذی رو دادیم دستت و تو تا اخرین برگه ی دستمال کاغذی رو کشیدی بیرون و ماشین رو پر دستمال کاغذی کردی به هر ترتیبی بود رسیدیم خونه من خیلی از دستت دلخور بودم اخه خیلی اذیت کرده بودی وقتی رسیدیم از فرط خستگی نای نداشتم شیرت بدم ولی تو تا شیرت نمی دادم گریه می کردی و من مجبور بودم اول شما رو خواب کنم یکی دو ساعت طول کشید تا شما خواب رفتین و من اجازه پیدا کردم یه چرت بزنم تا دوباره بیدار نشودی از بس خسته بودم تا صبح بیدار نشدم و خدا رو شکر شما هم خسته بودی و خوابیدی صبح که بیدار شدم دیدم شما بس که غل خوردین پتو از روتون کنار رفته و سرما خوردی خیلی از خودم بدم اومد اخه تقصیر من بود که تو مریض شدی اگه مثل شبهایه دیگه حواسم بهت بود سرما نمی خوردی در هر صورت الان دو روز هست که سرما خوردی و کار من شده پرستاری خداروشکر فقط ابریزش داری و از سرفه و دیگر علائم سرماخوردگی خبری نیست امیدوارم هر چه سریعتر خوب بشی تا من اینقدر خودم رو سرزنش نکنم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان زهرا نازنازی
27 فروردین 91 19:20
سلام دوست خوبم

الهی ملیکای نازنین زوده زود خوب بشه


سلام
ایشالله تمام نی نی ها شاد و سالم باشن و سرما نخورن
بازم ممنون از اینکه به من و دخترم ملیکا سر می زنید
از طرف من زهرا جون رو ببوسید
بابکی
27 فروردین 91 19:33
سلام
ناراحت نباش ایشا ا... مامانش دکتری قبول میشه.دیگه وقت نمیکنه پیش رملیکا جونش بمونه
بد باباش پرستار واسش میگره ......دیگه سرما نمی خوره


سلام خانم بابکی
ممنون که ما سر می زنی
خدا از دهنت بشنوه البته قبول شدن تو دکتری رو ههههههههههههههه
هدیه جووووووووووووووون
27 فروردین 91 19:56
سلام
ناراحت نباشین پیش میاد دیگه
ملیکا جونم زود زود خوب میشه


سلام
ممنون عزیزم
هميشه تنها
27 فروردین 91 22:29
سلام وبسايتت عالي وباحاله،،،ولي كاش به روزتر بود ولي بازم دستت درد نكنه


سلام عزیزم
ممنون که به من و دخترم سر زدی و نظر دادید
چشم سعی می کنم به روز تر باشم ولی با وجود یه دخمل شیطونه خیلی سخته که هر روز بیام ولی چون دلم می خواد وبلاگ خوبی داشتم زود به زود اپ می کنم
بازم ممنون از نظرتون
sinaa
28 فروردین 91 3:30
سلام روان نویس های استدلر، تریپلاس، طراحی کلاسیک و زيبا.با کیفیت نوشتاری استدلر در ۲۰ رنگ متنوع و زيبا http://sina.bloghaa.com قیمت بسته ۳ عددی + هزینه ارسال پستی : ۷۶۰۰ تومان قیمت بسته ۱۰ عددی+ هزینه ارسال پستی : ۲۰۵۰۰ تومان
حسناسادات
28 فروردین 91 11:24
حسناجون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com



چشم حتما بهش رای می دم