ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ناز نازی مامان

1391/1/22 15:58
نویسنده : مامان
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی زندگی من

از دیروز یعنی از 10 ماه 22 روزگیت وقتی بهت می گم آخ آخ دخترم مریضه تو خودت رو لوس می کنی و الکی سرفه می زنی و می خندی انگاری خودت هم می دونی داری کلک می زنی منم هی می گم و تو هی خودتو واسم لوس می کنی و سرفه های الکی می زنی.

جدیدا خیلی دَدَدَ می گی و یه وقتایی با صدایه بلند و گاهی تبدیل به جیغ می گی و شروع به خندیدن می کنی.

امروز صبح دانشگاه کلاس داشتم بابا جواد و خاله ستاره کنارت بودن وقتی از کلاس اومدم تو بغل خاله بودی وقتی منو دیدی خیلی خوشحال شدی و با لبخند زیبات تمام خستگیم رو از تنم در اوردی اینقدر دلت می خواست بغلم بیایی که اجازه نمی دادی دستامو بشورم واسه همین سریع دستامو شستم و بغلت کردم و تو محکم منو بغل کردی و سرت رو اروم رویه شونه ی من گذاشتی و با دستایه کوچیکت منو محکم گرفته بودی تا از کنارت نرم و بدون هیچ حرکتی تو بغلم بودی انگاری خیلی دلت واسم تنگ شده بود چند وقت یه بار یه نگاهی به من می انداختی و وقتی می دیدی که هستم دوباره سرت رو شونه ام می ذاشتی خیلی ارامش بخش بود.

خدایا بابت همه چی شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دو قلوها
24 فروردین 91 9:59
سلام سال خوبی داشته باشید.خوبید؟ملیکای خوب وتازنین در چه حاله؟انشا اله همیشه سالم وخوشحال باشید من چند وقت به اینترنت دسترسی ندارم اینترنت خونه قطعه تو مدارس هم که اینترنت نیست امروز به یاد روزهای قدیمی اومدم اداره گفتم تا فرصت دارم سری به دخمل ناز شما بزنم بعد حال واحوال بپرسم
خوشحال شدم که عکسهای جدید ملیکا جان رو دیدم انشا اله عکسهای دانشجویی وعروسیشو ببینیم
موفق باشید فعلا بای

سلام عزیز جون ممنون که به ما سر می زنید و با نظراتتون من و دخترم رو شاد می کنید . من و دخترم خوبیم و دخترم در حال تلاش برایه راه رفتنه شما چطورید دو قلوهاتون حالشون خوبن؟امیدوارم هر کجا که هستید شاد باشید .




بابای مهرسا
27 فروردین 91 0:47
از خدا میخواهم همیشه همیشه شاد باشید


ممنونم شما هم همچنین
نگین مامان رادین
27 فروردین 91 18:24
الاهی فدای دل کوچولوش که برا مامانش تنگ شده بود خدا سایه شما و بابایی رو از سرش کم نکنه و دخملی رو هم برا شما حفظ بکنه


سلام نگین جون ممنون از شما امیدوارم خدا تمام نی نی ها رو زیر سایه پدر و مادرشون شاد و سالم نگه داره مخصوصا رادین جون رو
مامان زهرا نازنازی
27 فروردین 91 19:21



یه عالمه بوس واسه زهرا جونم البته مواظب باش سرما نخوری