ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا مریض شده

1391/2/31 2:05
نویسنده : مامان
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی

از دیروز یه کم بد حال هستی و بدنت داغه و دیروز هر چی می خوردی بالا می اوردی و و امروز اسهال شدی واسه همین بعد از ظهری بردمت خونه مامان جون تا بهت برسه تا بهتر بشی و شبی هم با بابا جواد رفتیم پیش دکتر همیشگیت و معاینه ات کرد و گفت مریضیش ویروسی هست و خیلی ها این مشکل رو پیدا کردن و یه سری دارو داد . تازه خودم هم از دیروز دندون درد هستم راستش اولین باری هست که درد دندون دارم خیلی بده خیلی بد مخصوصا وقتی یه بچه داشته باشی که مریضه و باید فقط شیر خودتو بخوره در هر صورت من که خیلی درد دارم ولی همش نگران ملیکا هستم و به خودم فکر نمی کنم

خدای مهربون هر چه زودتر دختر ناز منو خوب کن

پی نوشت:داروهایی که دکتر واسم داد 1-اسید فولیک2-پودر او آر اس 3- پودر پلانتاژل

و گفت برنج و ماست اب گوشت بدون مخلفات اب جوشیده سیب کمی موز بخوره و اصلا هویج گوجه و دیگر غذا ها رو فعلا نخوره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسناسادات
2 خرداد 91 10:54
خصوصی