ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بدون عنوان

1391/1/2 16:31
نویسنده : مامان
331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه عزیزم

امیدوارم حال همتون خوب باشه و از این هوایه خوب بهاری نهایت لذت رو ببرید.

به امید خدا امروز بعد از ظهر عازم سفر هستیم و ممکنه نتونم بیام خاطرات تک دخترم ملیکا رو براتون بنویسم انشالله بعد سفر یه عالمه عکس و مطالب و خاطرات جدید رو می نویسم تو این چند روز که من نیستم لطفا بهم سر بزنید و با نظرات دلگرم کننده تان من و دخترم رو شاد کنید .

این گلها تقدیم تمام نی نی ها و مامان باباهای گلشون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دوقلوها
5 فروردین 91 8:42
سلام خانومی سال نو برشما ملیکا خانوم وآقای پدرشون مبارک انشا اله سال پربار وپربرکت وسراسر شادی داشته باشید
من هر روزی که به اینترنت دسترسی داشته باشم حتما به وبلاگ شما سر میزنم
روزهای آخر سال خیلی بهم ریخته بودم بابت انتقالیم به آموزش وپرورش جهاد موافقت نکرده فعلا منتظرم برای همین روحیه نوشتن نداشتم اما بهار اومد حال منم خوب شد من هنوز مثل کودکیام منتظر عید و سال نو هستم تا حالم خوب خوب بشه
برام دعا کنید تا اگه صلاح هست مشکلم حل شه
ببخشید خیلی طولانی شد سال خوب و خوشی داشته باشید


سلام مامان دوقلوها امیدوارم سال جدید سالی سرشار از اتفاقهایه خوب برای شما باشد . از خدا می خوام که هر انچه به خیر و صلاح شما و خانواده یه محترمتان هست اتفاق افتد. این کسلی اخر سال رو همه دارن و با اغاز بهار همه سرزنده می شن امیدوارم سالی پر بار داشته باشید و به ارزوهاتون برسید. ببخشید دیر جواب دادم اخه مسافرت بودیم و تازه امروز رسیدیم. از طرف من دو قلوها رو ببوسید
مامان مهسا
9 فروردین 91 17:20
پشت هر كوه بلند
سبزه زاريست پر از ياد خدا
و در آن باغ كسي ميخواند
كه خدا هست دگر غصه چرا؟
آرزو دارم
خورشيد رهايت نكند
غم صدايت نكند
ظلمت شام سياهت نكند
و تو را از دل آنكس كه دلت در تن اوست حضرت دوست جدايت نكند....
ممنون عزیزم
سال نو شما هم مبارک

سال نو مبارک