ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عیدتون مبارک

1391/1/1 0:50
نویسنده : مامان
441 بازدید
اشتراک گذاری

عیدتون مبارک


امسال 8 و 44 دقیقه و 27 ثانیه صبح سه شنبه، سال شمسی تحویل می شود. یك نفس عمیق اگر بكشیم، نیمی از نفس ما می افتد سال 90 و نیم دیگرش سال 91! چیز قشنگی است؛ یك نفس در 2 سال! نفسی كه هم هوای 90 را تجربه كند و هم حال و هوای 91 را! نفسی كه نیم آن در زمستان باشد و نیم دیگرش در بهار و اوجش، لحظه سال تحویل!

 

تو سال 90 اتفاقایه خیلی خوبی واسم افتاده اولیش حضور دختر نازم که با وجودش خوشبختی من و باباشو چندین برابر کرد دوما تونستم تو این سال دفاعیه خود رو با موفقیت ارئه دهم سوما تونستم تو دانشگاه تدریس کنم که ارزویه چندین ساله یه من بوده و ... در کل سال خیلی خوبی بوده

ساعات کمی تا پایان سال ۱۳٩٠  فاصله داریم. در این ساعات پایانی بنده نیز به نوبه خودم سال۱۳۹١ را به شما تبریک و از اینکه در سال ٩٠ با این وبلاگ همراه بودید تشکر می‌کنم و برای‌تان آرزوی سالی پر از اتفاقات خوب را دارم.

به امید روزهای خوب و خوب‌‌تر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
1 فروردین 91 8:40
از خدا پرسید : اگر در سرنوشت ما همه چیز را از قبل نوشته ای ، آرزو کردن چه سود دارد ؟خداوند خندید و گفت : شاید در سرنوشت نوشته باشم : هر چه آرزو کرد . ضمن تبریک سال نو خوشحال میشم از وبلاگ ملیسا با موضوعیت اولین عید ملیسا دیدن کنید و خوشحالتر اینکه عید ملییسا رو با نظرات قشنگتون سبز تر و زیبا تر کنید .

سلام خیلی زیبا بود . امیدوارم در سال جدید خداوند بهترین ها رو واستون نوشته باشه