ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ده ماهگیت مبارک

1390/12/28 13:21
نویسنده : مامان
446 بازدید
اشتراک گذاری

زندگی مامان ده ماهگیت مبارک

زندگیم، نفسم،عشقم ، امید زندگیم، عزیز دلم ده ماهگیت مبارک.

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

گل مامان، عاشقتم.گل مامان می پرستمت

دختر خوشگلم عزیز دلم باورم نمیشه ده ماه اومدی تو زندگیم ، احساس می کنم سالهاست که با منی  . از اینکه وقتی بغلت می کنم دستات دور گردنمه بال در می ارم. روزی هزار بار خدا رو شکر می کنم .

باورم نمیشه که ده ماهه مامان شدم . مامان فرشته ای مثل تو . وقتی فکر می کنم میبینم چقدر پاکی و من چقدر تو زندگیت نقش دارم می ترسم . خدایا کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
29 اسفند 90 2:16
میلاد هر کودک شکفتن گلی را ماند
که می آید و می شکفد و می بالد و امید می آفریند؛
در آستانه ی سال نو برای همه ی کودکان دل بندی که به نخستین عید نوروز زندگی خود سلام می کنند آرزوی بهروزی و نیک بختی و نیک فرجامی داریم.
ملیکای عزیز اولین نوروزت مبارک


ممنون نگین جون. انشالله سال جدید برای شما و خانواده تان سالی سرشار از یک بختی و سلامتی باشد
الهام مامان رامیلا
29 اسفند 90 12:54
_________@@@@@@
_________@________@________@@@@@@
________@___________@_____@_________@
________@_____________@@@__________@
_________@___________________________@
__________@_______@@@@@___________@
___@@@@@@____@@@@@@@_________@
__@_____________@@@@@@@_________@
_@_____________@@@@@@@@_______@
_@_____________@@@@@@@@_____@
_@_____________@@@@@@@______@
___@____________@@@@@_________@
_____@@@@@_______________________@
_________@@_________________________@
_________@___________@@___________@
__________@________@@__@@@@@@@
___________@_____@@
____________@@@@_@
____________________@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
_______________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@
هر سال شروع قصه ایست قصه ات بی غصه باد

ممنون عزیزم