ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

انگار بهشت همین جاست

1390/12/27 3:15
نویسنده : مامان
351 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان کوچک من...میان دستهات که گونه های مرا پنهان می کنی انگار خدا همین نزدیکی هاست

لبهات که گنگ و نامفهوم نام مرا صدا می زند و من غرق می شوم در رویاهام... انگار تنها من و تو و خدا معنی این راز را می فهمیم

انگار بهشت همین جاست...جایی که بابایی  چشمهای خندانش را به تو دوخته ... آغوشی که تو را لبریز می کند و مرا عاشق

و تو که با نگاههات انتهای وجود مرا می کاوی ... من که غریبم و هنوز نمی دانم این منم که تو را می خواهد و محتاج ، یا تو و دستهای کوچک تو...به ما

بوی بهشت می دهد تن تو ...بوی بهار نارنجهایی که هر سال می آید و می روند...اما این بهشت ماست که همیشه ماندنی است

اتاق کوچک تو تنها روزنه ای است به نداشته های من ... و من همیشه دلخوش از این که آمدنت را شادمانه گریستم

آسمان آبی چشمهات پر آفتاب ...باران نبیند و دستهات نلرزد به ابری شدن قلب کوچکت

من همیشه گوشه ای از چشمهات پنهانم.....و تو که آغوشت....همیشه بوی بهشت می دهد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله جون احمد
6 اسفند 90 10:46
خدا حفظ کنه دختر نازتون را



X
ممنون که به ما سر زدید خیلی خوشحال شدم