ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کارایه جدید ملیکا تو 9 ماهگی

1390/12/27 3:14
نویسنده : مامان
438 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

این روزا خیلی بامزه و خواستنی شدی هر چند همیشه واسه من عزیزترینی ولی حالا خیلی خوشمزه تر شدی یه کار تازه یاد گرفتی وقتی بهت می گم بوس بوس بوس لپایه نازتو می زنی به صورت مامان انگاری داری بوس می کنی این کارو تازه دیشب یاد گرفتی هرچند جلو کسی منو ضایع می کنی و اصلا به روی خودت نمی اری ولی وقتی تو خونه با هم هستیم خودتو واسم لوس می کنی و هی مامانی رو بوس می کنی .

کافی یه اهنگ به گوشت برسه همین جور نشسته شروع به نی ناش ناش می کنی همچون دستایه کوچیکت رو تکون می دی که قند تو دلم اب می شه . خیلی دوست داری منم باهات نی ناش ناش کنم و یا بغلت کنم و با هم نی ناش ناش کنیم در کل با شنیدن یه اهنگ که واست فرق نمی کنه چه اهنگی باشه به وجد می ایی و خودتو تکون تکون میدی

تازگی ها یاد گرفتی وقتی کنار خاله ها و مامان جون هستیم دستات و بالا میاری و از همه با خنده بغل می خوای اینقدر بامزه دستات رو بالا می گیری که دلم می خود خودم بغلت کنم و هر چقدر که دوست داری بچرخونمت.

الان که دارم این پست رو می زارم تو روی دل بابایی نشستی و با شیطونی هات نمی زاری بابای روزنامه بخونه و اسه همین بابایی یه برگه روزنامه داده دستت تا باهاش بازی کنی ولی تو همون روزنامه ی که دست بابایی هست می خوایی واسه همین هی بابایی می گه بیا ملیکا رو بگیر الان داره صدام می زنه من رفتم

بوووووووووووووووس واسه دختره عسلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی شیما وحدیث
10 اسفند 90 2:09
وای خدا چه جیگر خانم شیطونی اینجاست
خدا حفظت کنه ملیکا خانم خوشکل
آخه نی نی خانم چرا انقدر بابایی رو اذیت میکنی
بووووووووووووووس واسه ملیکا جون ناناز


سلام عزیزم ممنون که به من و دختر شیطونم سر زدید خدا بچه های شما رو هم حفظ کنه
از دور می بوسمشون
بابای مهرسا
11 اسفند 90 14:57
خیلی نازه
هزار ماشالله
هزار ماشالله


چشماتون ناز می بینن نظر لطفتونه