ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

غذا خوردن ملیکا

1390/9/21 1:18
نویسنده : مامان
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامانی

امشب مامان جون و بابا جون و خاله سمانه و دایی مرتضی و خاله ستاره خونمون بودن و تو حسابی باهاشون بازی کردی امشب ابگوشت درست کرده بودم و بابایی حسابی بهت ابگوشت داد و تو می خوردی

هر چیزی که بهت میدم می خوری مخصوصا لیمو شیرین و سیب رو خیلی دوست داری حریره هم می خوری و سوپ و ابگوشت رو خیلی دوست داری و با یه لذت خاصی می خوری و با خوردنت اواز هم می خونی که نشون می ده حسابی داری از غذا خوردن کیف می کنی و لذت می بری وقتی دارم چیزی دهنت می کنم خیلی خوشحالی و فرصت نمی دی تا قاشق رو دوباره پر کنم یعنی یه کم که دیر می کنم شاکی می شی و می زنی زیره گریه ولی تا قاشق به دهنت می رسه می زنی زیره خنده ای شکموووووووووووو

 

از دیروز تو یه کم سرما خوردی و منو هم سرما دادی و الان من حسابی سرما خوردم و خیلی کسل و بد حالم ولی اصلا به رسیدگی به تو کم نمی زارم ایشالله به همراه تو دختره گلم خوب بشیم

الان تو اروم گرفتی خوابیدی ولی من باید واسه کلاس فردا خودمو اماده کنم پس  فعلا باییییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
21 آذر 90 9:40
جغله: سلام بر مليكا جون و خانوادش ممنون كه به وبلاگم تشريف آوردين.... مطلب جديد كه بنويسم نيني تلگراف ميزنم بهتون...فعلا
نازنین
21 آذر 90 14:48
از قول من دختر گلت رو ببوس


سلام نازنین جون ملیکا هم خاله نازنینش رو می بوسه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
22 آذر 90 1:45
عزیزم برو خدا رو شکر کن که ملیکا خانم خوب غذا می خوره . البته آوا هم همه چی میخوره ولی خیلی از بچه ها هستن که تو غذا خوردن اذیت می کنن. براش اسفند دود کن.


سلام عاطفه جون
اره راست می گی خیلی از بچه ها با غذا خوردن مشکل دارن ولی خدا رو شکر ملیکا همه چی دوست داره