ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

به چی فکر می کنی؟

1390/9/18 23:20
نویسنده : مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همه عمر مامانی

عزیزم الان که دارم تایپ می کنم تو داری با خودت بازی می کنی یعنی با اسباب بازی هات بازی می کنی و بلند اواز می خونی و من وقتی صدات می کنم بهم نگاه می کنی و می خندی هی اسباب بازی هاتو می زنی رو هم و سروصدا راه انداختی و هی غل می خوری و باید از زیر میز و صندلی و جاهایه خطرناک بلندت کنم عزیزم بابایی خیلی خسته بو واسه همین خوابیده ولی تو هی صدا می دی می ترسم بیدار بشه

امروز فکر کنم یه کم سرما خوردی اخه اب ریزش بینی داری الهی من بمیرم

وقتی شیرت می دم بیشتر وقتها اروم به یه جا نگاه می کنی و با یه ارامش خاصی شیر می خوری انگاری داری به یه چی فکر می کنی . یعنی نی نی ها هم فکر می کنن؟ اصلا به چی فکر می کنن؟ خیلی واسم جالبه که بدونم تو به چی فکر می کنی الهی دورت بگردم یه وقتایی گردنبند من محکم می گیری و در حال فکر کردن باهاش بازی می کنی و اینقدر محکم می کشیش که گردنم درد می گیره

عزیزه دل مامانی اجازه نمی دم هیچ چیز و هیچ کس ناراحتت کنه همیشه کنارت می مونم و با جون و دل ازت مراقبت می کنم پس نگران هیچی نباش و به چیزایه خوب فکر کن

وقتی ارامش تو روکه تو بغلمی حس می کنم احساس ارامش می کنم و تو رو محکم بغل می کنم و بوسه بارونت می کنم و هزارن مرتبه خدای خوبم رو شکر گذاری می کنم

الان دو هفته ای هست که سوار روروکت می شی و باهاش بازی می کنی الان چون گریه کردی گذاشتم تو روروکت تا اروم بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

دوتا عشقم محدثه
18 آذر 90 23:23
وسيله هم برات گذاشتم بهم سر بزني منتظرتم °°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________## ___________________--------
جغله كوچولو
18 آذر 90 23:53
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد http://www.jegheleh.blogsky.com http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم
لیلا
19 آذر 90 15:04



الهی چی شده عزیزم؟