ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

تب بعد از واکسن 6 ماهگی

1390/9/3 2:50
نویسنده : مامان
2,760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی مامان

دیروز که واکسن زدی خیلی بد حال شدی همش گریه می کردی و بدنت داغه داغ بود تو دوره های قبل اینجوری نشده بودی خیلی نگران بودم نمی دونستم چکار کنم تازه قطره تب بر هم که می خوردی بالا می اوردی و بدتر می شدی  خیلی نگرانت بودم واسه همین شب تا صبح بیدار بودم و پاشوات می کردم تا تبت بیاد پایین بابایی هم نگرانت بود ولی همش من و دلداری میداد تا گریه نکنم  عزیزم از خدا می خواستم تمام درد و تبت رو بده به من تا تو درد نکشی. تازه دیشب فهمیدم چقدر مادر و پدرم واسه من زحمت کشیدن و چه شبهایی رو به خاطر من بیدار بودن .............

تا امروز بعد از ظهر حالت بد بود ولی کم کم خوب شدی و تبت پایین امد و شبی کاملا خوب شدی خداروشکر خداروصد هزار مرتبه شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)