ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

انیتا الهه ی آب

1395/8/4 11:00
نویسنده : مامان
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

امروز  اومدم از خاطرات نام گذاری دخترم بنویسم

نام گذاری کار خیلی خیلی سخت و حساسی هست باید همه چی رو بسنجیم آهنگ تلفظ معنی نام و خوش آهنگ بودنش و از همه مهمتر فارسی بودنش واسع همین لیستی از اسم هایی که زیبا بودن رو من هر روز از اینترنت پیدا می کردم 

مامان جون دو تا اسم انتخابی داشت یکی عزل و یکتا

بابا جواد فقط آرتمیس 

بابا جون هم همش می گفت اسم های قدیمی بزارید مثل رعنا و ...

خودم خیلی اسم انتخاب کرده بودم از بین اونا این سه تا رو انتخاب کردم ویانا . رونیکا . هلیا 

و در نهایت ملیکا خانم گفتن فقط آنیتا 

ملیکا از خیلی وقت پیش همش می گفت مامان دو تا نی نی بخریم یه دختر به اسم آنیتا  و یه پسر به اسم شایان ( شاهان) و من توجه ای نمی کردم تا اینکه موقع اسم گذاری  واقعا مونده بودم چی بزارم که دیدم ملیکا نی نی رو انیتا صدا می زنه از آهنگ آنیتا  خوشم اومد با خودم گفتم آگه معنی خوبی هم داشته باشه همین رو میزارم دیدم معنی خوبی هم داره آنیتا به معنی دختر خوشرو  و مهربان الهه ی آب و مانند آب پاک و زلال 

تصمیمم رو گرفتم و با جواد و خانواده  ام در میان گذاشتم  اونا هم خوششون  آمد و تصویب شد

آنیتا  جونم همیشه یادت باشه اسم تو رو آبجی ملیکا گذاشته  و خیلی خیلی تو رو دوست داره

پسندها (1)

نظرات (0)