ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دلیل نبودم

1394/4/24 2:25
نویسنده : مامان
504 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یه عالمه سلام

وای خدایه من اینترنتم درست شد هورااااااااااااااااا

این مدت مشکل اینترنت داشتم خدا رو شکر حل شد و دوباره اومدم با روحیه ای بهتر

کلی عکس دارم کلی مطلب همه رو تا اخر هفته می زارم

دیشب تولد اریان بود و من یه تولد کوچیک با خانواده خودم گرفتم که خیلی خوش گذشت حتما عکساشو میزارم

هورااااااااااااااا دوباره برگشتم

پسندها (5)

نظرات (2)

خاله مرضی
24 تیر 94 4:11
سلام... چه بچه ی نازیه!ماشاالله! به ما هم سر بزن عزیزم
مامان منصوره
28 تیر 94 3:22
سلام خانومی.تولد یک سالگی گل پسری مبارک منتظر عکسای خوشگلش هستم