ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خانمم تولدت مبارک

1392/11/7 7:32
نویسنده : مامان
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سمیه جان

همسر مهربونم امروز روز تولدته و من تصمیم گرفتم قبل از رفتن سر کار تو وبلاگ قشنگ خودت تولدت رو تبریک بگم

خودت خوب میدونی که چقدر وجودت و بودنت تو زندگی برام مهم و با ارزشه تو بهترین همراه و شریک زندگیم هستی با تو خندید م، با تو عاشق شدم و با تو عشق معنی شد   همیشه در کنارم بمون همراه سبز زندگی من

 

سمیه جان تولدت مبارک

 

 

دستانم تشنه دستان تو، شانه هایم تکیه گاه خستگیهایت

 

به پاکی چشمانت قسم تاابد با تو میمانم

 

بی آنکه دغدغه فردا را داشته باشم

 

چون میدانم فردا بیش از امروز دوستت خواهم داشت

 

 تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

 

به دنبال کوچکترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریک را نثار قلب مهربانت کنم

 

ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را  تبریک میگویم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیه
7 بهمن 92 23:31
همسر خوبم جوادم واقعا غافلگیر شدم این متن که از ته دل واسم گذاشتی واسم اندازه یک دنیا ارزش داره عزیزم دوستت دارم