ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه ملیکا در روز دختر

1392/6/17 19:58
نویسنده : مامان
575 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه گلم

دیروز برنامه جشنمون کلا عوض شد. خاله سمانه اومد دنبالم و رفتیم با ملیکا کیک رو گرفتیم و بعدش همگی رفتیم خونه مامان جون و باباجواد و دایی مرتضی هم اومدن و حسابی بهمون خوش گذشت اینم چند تا عکس از دخترکم

 

پسندها (1)

نظرات (27)

مامان ساحل
17 شهریور 92 23:19
سلام سمیه جیگری وای چقدر دخترت ناز شده،فداش بشم


سلام عزیزم . مرسی گلم چشات ناز می بینه
گلشن
18 شهریور 92 3:33
سلام به عزیزدل فوق العاده خوشگلم خوبی فدات بشم؟فدای نور چراغ زندگیت،تک عشق زندگیت ملیکاکوچولو بشم/سپاس عکسهای فوق العاده جذابی بود/دوستت دارم)


سلام عزیزم . مرسی به خاطر این همه لطفی که به من و ملیکایی داری. عزیزم منم دوستت دارم و از دیدن پیام هات خوشحال می شم
سمانه
18 شهریور 92 3:34
سلااااام به ابجی جون خودم

فدای ملیکایی بشم عزیززززززم
بخدا میخوام بخورمش
جیگر خاله ی
بوووووووووووووووووس



سلام به ابجی گلم
خیلی خوبه که تو رو دارم و تنها نیستم
ملیکا هم خاله اش رو خیلی دوست داره و دلش می خواد پسر خاله یا دختر خاله داشته باشه
سمانه
18 شهریور 92 3:37
یادم رفت بگم
عکس سوم ژست خاله سمانه است که بهت یاد دادم اما تو زیادی کج شدی.


سلام اره تو بهش یاد دادی ولی ملیکایی زیادی یاد گرفت .خیلی تو این عکس با مزه شده
مامان ساحل
18 شهریور 92 10:49
سلام سمیه جیگری وای خداییش دخترت خیلی بانمکه خداحفظش کنه میبوسمش


سلام عزیزم . مرسی گلم خدا دختر شما رو هم حفظ کنه
مامان غزل
18 شهریور 92 11:19
سلام عزیزم عکسها قشنگ بود


سلام عزیزم . مرسی گلم
مامان راحیل
18 شهریور 92 17:26
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عروسک خوشگلت واقعا تو دل بروست و آینده درخشانی داره


سلام عزیزم . مرسی گلم . ایشالله که اینده خوب و درخشانی داشته باشه این دعایه هر روز من هست عزیزم
گلشن
18 شهریور 92 19:51
سلام عزیزدلم خوبی فداتشم؟(سپاس)


سلام عزیزم . همین جا به نظراتت جواب می دم
میتراقاسمی
18 شهریور 92 20:36
عکسها بخصوص عکس سوم خیلی خووووووووووووووووووشگل بود


سلام عزیزم . مرسی گلم .
گلشن
19 شهریور 92 7:56
(‏(قابل توجه دختران مجرد))طبق قانون اگه یک مرد با یک دخترمجرد تصادف کند، حتی اگه منجر به شکستن دست دختر هم بشود،مرد باید با آن دختر ازدواج کند،،دخترهای عزیز،فقط تورخدا هول نشید،خیابون پر ماشینه،این ماشین نشد ماشین دیگه،،موفق باشید..


بدون شرح
مامان ساحل
19 شهریور 92 20:00
سلام سمیه جیگری چه خبرتازه?


سلام عزیزم . سلامتی
این روزا خیلی کسل و بی حالم ........
مامان ساحل
20 شهریور 92 0:46
چرا سمیه جیگری چی شده


سلام عزیزم .همسرم واسه بهتر شدن روحیه مون یه سفر برنامه ریزی کرده که با هم بریم مطمئنا با یه تغیر اب و هوا حالم خوب می شه
مرسی عزیزم که جویایه حالمی . می بوسمت
مامان راحیل
20 شهریور 92 1:49
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت الان خوندم که به مامان ساحل گفتی که کسل و بیحیال هستی پیشنهاد دارم اگه میخوای از کسل بودن دربیایی خودتو فقط با دخترت سرگرم کن


سلام عزیزم ترجیح می دم خودم رو به دخترم سرگرم کنم و مادر خوبی واسه ملیکا باشم و همسر خوبی واسه شوهر خوبم
مرسی عزیزم از پیشنهادت
مامان الهام
20 شهریور 92 15:02
خوش بحالتون که مسافرت میرید ماکه پول نداریم بریم و میترسیم امسال تصادف مرگبار وحشتناک زیاد شده


سلام عزیزم. ما هم بعد چند ماه کار سخت همسرم می خوام یه چند روزی حال و هوایی عوض کنیم وگرنه هزینه و مخارج صرصام اوره
همه چی دست خداست ایشالله که به سلامتی بریم و به سلامتی برگردیم
مامان راحیل
20 شهریور 92 19:16
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم چرا عکس خودت و دخترنازت را با رمز برای ما نمیفرستید؟


سلام عزیزم . اگر همسرم راضی شد حتما این کارو می کنم .
میتراقاسمی
20 شهریور 92 19:35
سلام عزیزم سفرکردن باعث رفع کسل بودنت نمیشه وقتی از سفر برگردی کسل بودنت چندبرابر میشه خودم تجربه داشتم که میگم


سلام عزیزم . حق با شماست از سفر که برمی گردی کسالت ادم بیشتر می شه
مامان ساحل
21 شهریور 92 9:22
سمیه جیگری یه خواهشی ازت داشتم


سلام عزیزیم . بفرما
مامان ساحل
21 شهریور 92 12:38
سلام سمیه جیگری




سلام عزیزه دلم از دستم کاری بر نمیاد من اصلا نمی تونم کاری کنم . عزیزم دوست خوبم خواهرم هیچ وقت باهام قهر نکن


گلشن
21 شهریور 92 17:51
عزیزدلم،فرشته مهربونم(دوستت دارم)


سلام عزیزم مرسی از این همه لطف من هم شما رو دوست دارم
مامان غزل
21 شهریور 92 19:05
سلام عزیزم کدوم شهر میخوای مسافرت برید؟کاش تو این شلوغی نمیرفتید


سلام عزیزم . میریم سمت کرج خونه مامان بزرگم و بعد از اونجا میریم سمت شمال که می خوره به اول مهر .همیشه اخر شهریور می ریم جایی به خاطر مشغله ی شوهرم . دعای شما دوستان گلم بدرقه ی ما هست . می بوسمت عزیزم
مامان ساحل
21 شهریور 92 20:14
سمیه جیگری باهات شوخی کردم گلم من همیشه همراه با بهترین دوستم هستم


سلام عزیزم . تو بهترین دوست و خواننده وبلاگم هستی هیچ وقت از حرفات دلخور نمی شم . می بوسمت
گلشن
22 شهریور 92 9:43
سلام عزیزدلم انشاالله بسلامتی برید مسافرت و با سلامتی از مسافرت برگردید(الله مهربان همواره یارتان)


سلام عزیزم . انشالله
ممنون از دعایه خیرت
گلشن
22 شهریور 92 11:04
سلام عزیزدل فوق العاده مهربونم. خوبی؟/


سلام عزیزه دلم شما واسه من خیلی ارزش دارید و از اینکه هستی خوشحالم
گلشن
22 شهریور 92 19:55
سلام به عزیزفوق العاده خوشگلم امروز هرچی نظر میزارم ثبت نمیشه/


سلام عزیزم . مرسی که با تمام مشکلاتی که واسه ثبت نظر داری باز هم به من نظر می زاری . مرسی عزیزم . جوابش و نده
مامان راحیل
22 شهریور 92 23:47
سلام به روی ماهت و دخترنازت،.....


سلام عزیزم
مامان ساحل
23 شهریور 92 11:09
سلام سمیه جیگری چرا دیگه نظرسنجی نداری?


سلام . خوب شما پیشنهاد بدید
نازی !
23 شهریور 92 16:57
بیا اینجا به دردت میخوره تو گوگل بزن "کپی پیست کن" بعد بیا کپی پیست کن !