ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکام مریض شده

1390/7/5 21:15
نویسنده : مامان
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه مامانی

الهی دردت به جونم از روزی که واکسن زدی خیلی بی حالی بدنت خیلی داغه من همش پاشوات می دم

و سر وقت قطره بهت می دم الهی دورت بگردم این روزا خیلی گریه می کنی مامان جون می گه شاید

سرما خورده باشی امشب از دکترت وقت گرفتم می خوام با بابایی ببریمت دکتر الهی دردت به جونم

خیلی دوستت دارم کاشکی هر چی درد داشتی می اومد تو تن من و تو حالت خوبه خوب می شد و

دوباره سر حال می شدی امروز می بایستی برم مدرسه اخه ماه مهر شده و مدرسه ها باز من واسه

خاطر تو کم درس برداشتم تا به تو برسم امروز اصلا دلم نمی اومد برم ولی مجبور بودم واسه همین مامان

جون و خاله ستاره کنارت بودن من سر کلاس همه حواسم به تو بود واسه همین زود درس دادم و اومدم

پیشت الهی دردت به جونم به خدا طاقت مریضی تو رو ندارم نه واسه این که تا صبح بیدارم نه واسه اینکه

همش باید بغلت کنم واسه خاطر اینکه عاشقتم و نمی تونم ببینم داری تو تب می سوزی نمی تونم ببینم

مامانی من زود خوب شو تا مامانی خوشحال بشه

خدای مهربون تا حالا هرچی ازت خواستم بهم دادی این بار هم کوچولویه من رو زود خوب کن

الهی امین................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)