ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ما برگشتیم

1390/7/3 14:50
نویسنده : مامان
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز از مسافرت برگشتیم خیلی خوش گذشت رفته بودیم کرج و از اونجا با بقیه رفته

بودیم شمال خیلی خوب بود من همش مراقب تو بودم تا مریض نشی همش حواسم

 به تو بود و از خدا می خواستم مواظبت باشه عزیزم تو دخمل خوبی بودی و خیلی کم

مامان رو اذیت کردی الهی دورت بگردم

واکسن 4 ماهگیت رو نتونستم سر وقتش بزنم اخه شمال بودیم و ترسیدم مریض بشی

واسه همین امروزمن و بابا بردیمت  واکسنت رو زدیم الهی بمیرم موقعی که واکسن

 زدی زیره گریه دلم طاقت نداشت ببینه واسه همین بابایی کنارت بود بعدش اومدم

کنارت و بغلت کردم تا اروم بشی فدات بشم زود اروم شدی و الان اروم گرفتی خوابیدی

خدایا شکرت بابت این هدیه ی زیبا ,خدایا ممنون ,نمی دونم چجوری بگم که من خیلی

خوشبختم, خدایا این خوشبختی من و نگیر

الهی امین

الهی قربونت برم که مثل ادم بزرگا می خوابی

بوووووووووووووووووووووووووس

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)