ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکایه شیطون

1391/7/7 2:44
نویسنده : مامان
641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستایه گلم سلام به تمام کسایی که با نظراتشون به من روحیه می دن و باعث می شن من دل گرمتر واسه دخترم بنویسم

امشب اومدم تا از ملیکایی و کارهایی که می کنه بگم :

از شیطونی هاش همین بس که دائما جیغ می کشه و یه وقتایی جیغ بنفش می کشه که تا مغز سرم سوت می کشه البته بی خودی جیغ نمی کشه فقط وقتی این کارو می کنه که مطابق خواسته اش کاری رو انجام ندادیم . تو خونه که باشیم به جیغ هاش اهمیت نمی دم واسه همین خیلی کم جیغ می کشه ولی وقتی جایی هستم بخاطر اینکه بقیه اذیت نشن به حرفاش گوش می دم

کار دیگه ای که خیلی دوست داره اینکه پاشو بکنه تو کفش و دمپایی من یا بابایی . مخصوصا دمپایی هایی که تو اشپزخونه گذاشتم دائم داره باهاشون بازی می کنه هی یکی رو پاش می کنه وبه سختی اون یکی رو پا می کنه و چند قدمی راه می ره و هی میافته

از پله به راحتی بالا و پایین میاد البته با گرفتن نرده و تکه گاه

جدیدا یاد گرفته دور خودش بچرخه و سرش گیج بره و تلپی بیافته زمین و دوباره تکرار کنه

وقتی می گیم الله اکبر دنبال یه شال یا روسری می گرده و شروع به نماز خوندن می کنه و دهنش رو تکومن می ده ابته این کارو چند ماهی هست که انجام می ده و می تونه بگه الله اکبر البته با زبونه خودش "اَلا بر "

رقصیدنش خیلی جالبه و بیشتر با پاهاش می رقصه و هی جلو عقب می ره و خیلی تند تند پاهاش رو تکون می ده و اگه بهش توجه نکونیم بلند می گه "هی" تا متوجه بشیم و دست بزنیم یه وقتایی دستمون رو هم می گیره تا بلند بشیم و همراهیش کنیم یه وقتایی هم دایره اش یا هر ظرف دیگه ایی رو میاره تا براش بزنیم تا خانم برقص البته بیشتر می خنده و هیجان داره و هی بالا پایین می پره

تا بهش بگیم ملیکا دو دو داری لباسش رو می زنه بالا و فرار می کنه ولی وقتی بابا جواد یا بابا جون می گن میر کنارشون و فرار نمی کنه

وقتی بابایی خوابه سرش رو اروم می زاره کناره سرش و بوسش می کنه و اروم بلند می شه خیلی درکش بالایه و وقتی بابایی خوابه صدا نمی ده و وقتی بیداره میره کنارش یا تو بغلش و حسابی خودش رو عزیز و لوس می کنه

تا گوشیم زنگ میزنه تندی بلند می شه و واسم میارتش و میده دستم و منتظره تا جواب بدم  گوشی بابایی رو هم همینطور جالبیش به اینه از رویه صدایه زنگ می فهمم گوشی مال کیه

هنوز هم واسه غذا خوردن برنامه داریم خیلی بد غذاست و یه جا نمی شینه و هر لقمه ای که می خوره بلند می شه و بازیگوشی می کنه و با هزار ترفند باید غذا دهنش کنیم البته ماست دوغ کشک ماکارونی تخم مرغ اش رشته شامی برنج با ماست نون خالی و یا نون با ماست و غذاهایه فسفودی و نوشابه  رو خیلی دوست داره که دو قلم اخر رو خیلی خیلی کم بهش میدم

تا بهش می گم بیا خوشکلت کنم و موهات رو شونه بزنم اروم می شینه و اجازه میده تا موهاش رو شونه بزنم و گیره تو سرش بزنم و اون هی درشون میاره

تا بهش می گم بیا ارایشت کنم میاد روبروم و هیچ کاری نمی کنه و من الکی ارایشش می کنم و حسابی خوشحال می شه و می خنده

ملیکا الان 1 سال 4 ماه و 11 روزش هست

خیلی کارهایه دیگه هم بلده که الان دیگه وقت نوشتن ندارم ایشالله تو پست هایه اینده

شب خوبی داشته باشید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 3:10
سلام مامان ملیکا جون.دخمل نازی دارین.خدا حفظش کنه.
ملیکا جون 3روز از دخمل من بزرگتره و این برام جالب بود،چون بیشتر کاراشون شبیه همه.
خوشحال میشم بهمون سر بزنید.اگه با لینک کردن هم موافقید خبر بدید


سلام عزیزم
باعث افتخار بنده است که با شما تبادل لینک کنم
خیلی ممنون که به ما سر زدید امیدوارم دوستان خوبی برایه هم باشیم . از طرف من دخمل نازتون رو ببوسید
مامان تپل/اصفهان
7 مهر 91 12:56
سلام عزیزم،وای متن زیبایی بود خیلی دوست داشتنی بود قربون آن لپ دخترت بشم،راستی دخترمن 3سالشه،مرسی بازم میام


سلام عزیزم خواهش می کنم
عزیزم خیلی خوشحال می شم که به ما سر می زنی دختر نازت رو از طرف من ببوس


سعید رحیمی
7 مهر 91 16:03
شمالم تا جنوبم عشق،چه خاک و گندمی دارم/صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم/این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه/کسی که فرش میبافه نباید رو حصیر باشه/اگرچه سختی از انسان یه کوه درد میسازه/ولی ازمردم ما(درد)داره یک مرد میسازه...


خیلی زیبا می نویسی من که خوشم اومد
موفق باشید
مامان(عایشه)
7 مهر 91 16:11
سلام خواهرم خوبی مهربونم؟تمام مطلب قشنگی که نوشتی مثل فیلم تو ذهنم مرور کردم،خداوند دخترت رو برات نگهداره،انشاالله عروسیش..


ممنون عزیزم نظر لطفتونه. خواهر گلم شما خودتون رو با اسم مامان معرفی کردی دلم می خواد بدونم نی نی داری ؟ و چند سالش هست
اگه مامان باشی مامان فوق العاد خوب و مهربونی هستی
امیدوارم همیشه شاد باشی و همیشه به من سر بزنی
مواظب خودت باش



سمانه مامان ستایش
7 مهر 91 17:20
عزیزم من لینکتون کردم.
خوشحالم از پیدا کردن دوست جدید
ملیکا گلمو ببوس


منم خوشحالم و لینکتون می کنم
مواظب دخمل نازتون باشید