ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم بزرگ شده

1391/5/7 17:47
نویسنده : مامان
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

ملیکایه قشنگ من دیگه واسه خودش خانمی شده و دو شبه که وقتی می خوابونمش می برمش می ذارمش تو تختش و جدا از من می خوابه .فکر می کردم خوشش نیاد و نصف شب بلند بشه و گریه کنه ولی خدا رو شکر تا صبح اروم می خوابه و صبح که از خواب بیدار می شه میاد کنار من و شیر می خوره و بقیه خوابش رو هم کنار من می کنه .الان که دارم می نویسم اروم تو تختش خوابیده . بابایی تختش رو اورده گذاشته تو هال و از حالت گهواره درش اورده و تختش کرده و در زیپیش هم بازه و ملیکا مثل یه اتاق باهاش برخورد می کنه و اسباب بازی هاشو میاره داخلش و اونجا بازی می کنه و خیلی با تختش سرگرمه .

 ملیکا از 1 سال و 2 ماه و 9 روزگی جدا از مامان می خوابه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)