ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

خرابکاری ملیکا

1391/1/30 1:03
نویسنده : مامان
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ملیکا الان 10 ماهش تموم شده و وارد 11 ماه شده و شیطنتهاش از قبل خیلی بیشتر شده و من باید بیشتر حواسم بهش باشه . دیروز می خواستم برم تو اشپزخانه تا شام درست کنم و طبق معمول ملیکا پشت سر من چنان چاردست و پا حرکت کرد که زودتر از من به اشپزخانه  رسید  و ملیکا اولین کاری که می کنه اینه که خودش رو به کابینت ها می رسونه و هی درشون رو بازو بسته می کنه و هرچیز که چشمش رو بگیره بر می داره و می شینه و باهاش بازی می کنه دیروز هم همین کارو کرد و به تمام کابینت ها سرک می کشید البته من حواسم بود که چیز خطرناکی بر نداره و هی می بایستی بغلش کنم و از کابینت ها دورش کنم ولی اون بی خیال نمی شد و من هم خیلی کار داشتم واسه همین هر چی شکستنی تو کابینت بود برداشتم و گذاشتم هر کار دوست داره بکنه همین که غرق اشپزی بودم صدایه شکستن چیزی رو شنیدم خیلی ترسیدم به ملیکا نگاه کردم دیدم وایساده و به من ذل زده انگاری خودش هم می دونه کاره اشتباهی انجام داده سریع بغلش کردم و نرمه شیشه هایی که رویه پاهاش بود رو با دستمال پاک کردم خدا رو شکر بجز یه زخم خیلی کوچولو طوریش نشده بود . ملیکا از ته کابینت که من به قول خودم ظروف شکستنی رو قایم کرده بودم این ظرفها رو پیدا کرده بود و شکونده بود نمیدونم چجوری تونسته درشون بیاره. باید بیشتر از این مواظبش باشم . خدایا خیلی ممنون که حواست همیشه به دختره من هست از این به بعد هم مواظبش باش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ریحان عسلی
1 اردیبهشت 91 1:13
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده الان زمان رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php
مامان زهرا نازنازی
1 اردیبهشت 91 23:57
سلام عزیزم

تازه اول مراقبت های ویژه است . نمی دونم توی این کابینت ها چی هست که بچه ها اینقدر عاشقشن

الهی همیشه سلامت و شاد باشید


ممنون عزیزم