ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

کارهایه جدید ملیکا در 10 ماه و نیم

1391/1/19 1:37
نویسنده : مامان
425 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان

راستی دیگه دس دسی میکنی و حسابی رقص بلد شدی و با شنیدن اهنگ چنان به ذوق می ایی که دلم می خواد بوسه بارونت کنم  تو هی دستات رو تکون می دی و با لبخند زیبایی به من نگاه می کنی و شروع به رقصیدن می کنی  البته خیلی وقته این کار رو یاد گرفتی

عاشق اینی که بلند شی وایستی دستتو میذاری روی میز یا مبل و نیم خیز میشی و بلند می شی و با کمک میز و مبل راه میری و دور تا دور میز حرکت می کنی و بیشتر دوست داری یه چیزی هم با دستات بگیری و دور میز راه بری و هی بشینی و یه چیزی از زمین برداری و دوباره شروع کنی خیلی دوست داری بلند بشی و راه بردی و الان دوسه روزی هست که حدود چند ثانیه می تونی تنهایی بایستی ولی می ترسی و خودتو تو بغلم پرت می کنی . عاشق اینی که دستات رو بگیرم و تاتی تاتیت کنم و تو هم شروع کنی به گفتن تات تاتی.....تا...تی ... و قدم هایه بزرگ بزرگ برداری الهی قربونت برم که گاهی  بلند میشی وایستی اما یهو میوفتی زمین و بعد از افتادن نگاهی به من می کنی و اگه بهت بخندم یه لبخند شیرین میزنی و دوباره بلند می شی و به راه رفتنت ادامه می دی ولی اگه بگم وای افتادی یا بگم اخ...شروع به گریه کردن می کنی 

٤ تا دندون از قبل داشتی و دو تایه دیگه هم تو این ماه در اوردی( دوتا دندون جلوت) الان جمعا ٦ تا دندون داری دوتا پایین و ٤ تا بالا وقتی می خندی خیلی ناز می شی اینقدر عزیز می شی که می خوام بخورمت

الفاظی که تا الان می گی : دَدَ - بَ بَ  -بابا -ماما -مَمَ - آب  -گَ گَ - تَ -تاتی- بوووف - نه نه .... 

جدیدا وقتی به چیزی دست می گیری و من بهت می گم نه دست نگیر یه نگاه به من می کنی و همراه من می گی نه ولی دست می گیری و اگه دوباره تکرار کنم ناراحت می شی و گریه می کنی و من هی باید بگم اشکال نداره دست بزن خیلی نازنازی شدی زود ناراحت می شی مثل خودمی همه می گن این اخلاقت به من رفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)