ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین عید ملیکا

1390/12/27 3:11
نویسنده : مامان
402 بازدید
اشتراک گذاری

بنام او .....

سال 90 هم داره کم کم تموم می شه و من مطمئنا این سال رو فراموش نمی کنم چون تو این سال خداوند بلند مرتبه من رو من مادر کرد و یک فرشته ی نازو خوشکل بهم داد تو سال 90 تازه مزه ی عشق و دوست داشتن واقعی رو چشیدم اگه کل دنیا رو بهم بدن دلم نمی خواد سال 90 رو ازم بگیرن

خدا جونم ، خدای خوب و مهربون ، همه ی نعمت هایی که بهمون عطا می کنی خیلی خوبن اما نعمت داشتن فرزند سالم یه چیز دیگه اس .با تمام وجودم ، بخاطر وجود ملیکای نازم ازت سپاسگذارم و امیدوارم که بتونم قدر این هدیه ی الهی رو خوب بدونم .

         niniweblog.com

باز کن پنجره ها را که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد

و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ 

 شمع روشن کرده است.

ملیکای قشنگم ، نوروز سال 1391 اولین عیدیه که تو پیش ما هستی البته عید 90 هم کنارمون بودی ولی تو دل مامانی بودی ولی حالا واقعا کنارمون هستی و چه لذتی داره این دور هم بودنniniweblog.com امسال همه چیز دم عید یه حال و هوای دیگه ای داره niniweblog.comمخصوصا خرید کردن اونم برای پرنسس کوچولوی تازه واردمون . می گم پرنسس اما بیشتر می شه گفت پرنس !

آخه گل من از بس که شبیه پسرها هستیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
26 اسفند 90 15:36
عاشقانه ها و خوشبختی تون پایدار




سلام ممنون مامان زهرای گل خیلی خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدی
بوس واسه زهرا خانم گل
ثمین
27 اسفند 90 0:20
سلام گلم
لینک شدین! ملیکا جون به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنون باعث افتخاره