ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

چهارمین دندون

1390/12/27 3:13
نویسنده : مامان
370 بازدید
اشتراک گذاری

و اما چهارمین دندون قند عسل هم در تاریخ 12 اسفند 90 یعنی 9 ماهگی 1٥ روزگی رونمائی کرد......   

الهی من بمیرم که تو درد می کشی تا مروارید های کوچولو  سر بزنن . از خدا می خوام این دوره زود بگذره تا فندقی مامان زود تمام دندوناش در بیاد      

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
13 اسفند 90 0:00
سلام عزیزه دلم و مرسی که بهم سر زدی مامانی . دعا کن منم زودتر نی نیم به دنیا بیادددددددددد


سلام.تو هم به زودی مامان می شی قشنگ درکت می کنم که چقدر دوست داری زود نی نی ت بدنیا بیاد ولی وقتی بدنیا اومد می گی کاشکی تو دلم بود هههههههههههه اخه 40 روز اول یه کم سخته ولی بعد 40 روز عالیه