ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

شیرین ترین کلمه ای که ملیکا به زبون اورد

1390/12/27 11:09
نویسنده : مامان
392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامانی

دیشب خونه ی مامان جون بودیم و تو برای اولین بار کلمه ی رو به زبون اوردی که تا حالا منتظر شنیدنش بودم اره گفتی "ماما" خیلی غافلگیر شدم خیلی زیاد اخه با بابایی شرط بسته بودیم که اول ماما می گی یا بابا و تو منو رو سفید کردی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

ملیکا تو 8 ماه ٢٠ روزگی برای اولین بار گفت "ماما"

دختر عزیزم دیشب وقتی با التماس به من می گفتی "ماما"و از من می خواستی بغلت کنم اینقدر به وجد اومدم که نگو . ازت ممنونم که منو ماما صدا زدی تازه دیشب  احساس کردم که مادر شدم خیلی حس شیرینی هست خیلی زیاد

الان خونه ی خاله سمانه هستیم و تو بعد از کلی اذیت و سرو صدا با اسباب بازی هایی که تازه خاله واست خریده خوابیدی خیلی اروم خوابیدی

دخترم دوستت دارم

بوووووووووووووووووووووسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
20 بهمن 90 15:15
سلام: در قسمت طراحي بنر و...،توضيحات كامل داده شده.اگر باز هم سوالي بود در خدمتم. نمونه كارهاي ما هم در حال حاضر در سايت موجود هستند. در ضمن.به ازاي هر سه سفارش،يك سفارش رايگان هم ميتونيد بدين. با تشكر
نازنین
22 بهمن 90 23:13
چه قدر قشنگ مینویسی. احساساتی شدم !!!


سلام نازنین جون خوبی گلم؟ داری مسخره می کنی تو احساساتی شدن