ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

اولین مرواریدهای پسرم

1394/1/25 19:49
نویسنده : مامان
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسرم که منو درست در روز مادر خوشحال کرد

عزییییییزم بالاخره بعد از 10ماه انتظار  چشممون به دندونی هات افتاد نمیدونی مامان چقدر منتظر بود تا دندون های نازت را ببینه اخه ابجی ملیسا تو 8 ماهگی دو تا دندون داشت واسه همین فکر می کردم تو هم مثل ملیسا هستی  .. عزیزم دندونت مثل یه مروارید که تو صدف لبهاته... البته دندونت نه دندونات اخه عزیزم 4 تا دندونات با هم سر زدن که من دو تایی که از پایین سر زدن رو دیدم و دو تایه دیگه رو وقتی بردمت دکتر واسه تب و سرماخوردگیت دکتر دید که از نیش بالات هستن...

پسر گلم درست در 10 ماهگیت که مصادف با 22 فروردین و روز مادر من متوجه دندونات شدم فکر کنم می خواستی به مامان کادو بدی گلم

خیلی نازه وقتی میخندی دندوناش مشخص میشه . عزیزمامان تقریبا یکم اذیت شد تا دندونایه خوشکلت بیاد بیرون یکم تب کرد و ...

راستی تا یادم نرفته بگم که وزنت 9 کیلو 450 گرم بود که خوبه , و اینکه تو 9 ماهگی تونسته از تمام پله هایه تویه هال بره بالا و تو اتاق ها سرک بکشه پله ها 17 تا هستن که تو یک دقیقه مثل فرفره میره بالا که خیلی خطرناک هست مخصوصا اگه بخواد بیاد پایین واسه همین یه پشتی گذاشتم که نتونه بره ولی همین امروز فرداست که پشتی هم مانعی واسش نباشه خدایه خوبم مواظب پسر شیطونم باش اونو به تو سپردم الان به سنی رسیده که به قول قدیمی ها  مادر باید جوقنش رو هم بیاویزه یعنی هر چی وسیله خطرناک هست باید از دست رس بچه دور کنی حتی جوقن که خیلی سنگین هست رو هم باید اویزون کنی تا بچه دسش بهش نرسه

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان آنیسا
27 فروردین 94 11:16
اولین مرواریدت مبارک گل پسری
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانی
29 فروردین 94 22:38
مبارک باشه گل پسر
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان منصوره
30 فروردین 94 19:58
مبارک باشه مرواریدت عزیزم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامی الی
31 فروردین 94 7:23
مباركه گل پسري. ماماني جوت پس هديه روز مادر مرواريد بوده براتون. مباركتون باشه.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عاطفه
31 فروردین 94 16:11
ای جونم مبارکت باشه گل پسر
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عاطفه
31 فروردین 94 16:12
اگه اجازه بدین لینکتون کنم؟
مامان
پاسخ
باعث افتخاره عزیزم امیدوارم که دوستان خوبی برای هم باشیم
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 94 8:44
تقدیم به دو تا خوشکل خاله
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان لیلا
4 اردیبهشت 94 12:51
نمی دانم خوشبختی برای تو در چه معنا می شود فقط می دانم خوشبختی وسیعتر از آنست که در ذهنت بگنجد و زیباترین لحظه ایست که می توانی در زندگی درک کنی و من برای تو خوشبختی ات را آرزومندم . . . عسلم بهترینها رو برات آرزو میکنم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم زیبا نوشتی ممنون گلم