ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

روزت مبارک قشنگترینم

1392/7/16 20:45
نویسنده : مامان
659 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکم روزت مبارک ...دوست دارم کودکانه هایی شاد داشته باشی نفسم ...کودکی کن قشنگترین مامان

ملیکای مامان روزت مبارک

 

 

روز جهانی کودک بر تمامی کودکان جهان مبارک باد

 

Happy Children’s Day to all the world’s children

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان غزل
19 مهر 92 21:57
سلام عزیزم امیدوارم خودت و دخترت خوب باشید جمعه بعد دوستان قرار است منت بر من بزارن و مهمان من باشند شما میتونید بیایید؟


سلام عزیزم . کجا؟
گلشن
19 مهر 92 22:05
سلام شبخوش/(سپاس عزیزم)


سلام دوست ندارم
مامان غزل
20 مهر 92 20:25
سلام عزیزم،ما [قائم شهر]هستیم فکرکنم برات سخت باشه بیای ولی اگه شد بیا اگه هم نشد دوستان را تشویق کن که بیان چون فعلا مامان ساحل و خانم قاسمی گفتن نمیتونند بیاند دوسه نفر دیگه اعلام آمادگی کردن که بیان از جمله مامان الهام،آقای رحیمی،خانم سمیراعامری عزیز،دوسه نفری دیگه هم برات نظرمیزارن ولی آدرسی ازشون ندارم از جمله خانم فهیمه کینگشاد،خانم گلشن،مامان دیانا .


سلام عزیزم واسم خیلی سخته که بیام عزیزم کاشکی می شد ولی از یک طرف کارم و از طرفی دخترم و شوهرم این سعادت اشنایی رو از من می گیره بهتون خوش بگذره
همین جا از تمامی دوستانی که به وب من سر می زنن می خوام که در صورت تمایل به اومدن نظر بگذارن
بهتون خوش بگذره
مامان ساحل
21 مهر 92 1:29
سمیه جیگری سلام چه خبرتازه؟


سلامتی شما چه خبر؟خوبی عزیزم؟مهمونی نمی ری؟
مامان غزل
21 مهر 92 9:12
سلام عزیزم مهمونی شد سه شنبه یعنی پس فردا به آنها که قراره بیان خبر دادم ولی دوستانی که ازشون آدرس ندارم لطفأ با مدیر وبلاگ جهت اومدن به مهمونی هماهنگ کنند،مرسی
من
21 مهر 92 9:19
سلام خانومی
روزت مبارک



ممنون عزیزم
سمیراعامری
21 مهر 92 18:33
سلام خوشگل بانو خوب هستین؟ عزیزه دلم دخترک خوشگلت خوبه؟مرسی




سلام عزیزم . مرسی ما خوبیم . ایشالله فرداتو مهمونی با هم صحبت می کنید

بهتون خوش بگذره


مامان ساحل
21 مهر 92 19:46
سلام به بهترین دوست زندگیم سمیه جیگری


به دلیل خط قرمزهایی که تو زندگی وجود داره و نباید اونا رو بشکونی
مامان ساحل
22 مهر 92 8:21
سلام سمیه جیگری خوبی توکه در پاسخ دادن به نظرات خیلی به ساعت بودی الان چی شده که دیگه به ساعت و به روز نیستی من چندساعت پیش سوال پرسیدم ولی هنوز جواب ندادی


سلام عزیزم . الان مثل قبل وقت ازاد ندارم و کل وقتم تو دانشگاه و مدرسه هستم تو رو خدا ببخشید اگه دیر به پیام ها جواب می دم قول می دم وقت و زمان ازادم رو بهتر مدیریت کنم
مامان غزل
22 مهر 92 9:52
سلام عزیزم خیلی خوشحالم فردا عزیزان میان خوشبختانه خانم قاسمی که گفته بودن نمیان الان اعلام کردن میان جای شما و مامان ساحل که هفته قبل مهمونش بودیم واقعا خالیه کاش هردوی شماعزیزان بودید


سلام عزیزم . دوستان به جایه ما ایشالله بهتون خوش بگذره
مامان راحیل
22 مهر 92 11:43
سلام به روی ماه خودت و آن دخترنازت که دل همه رو برده که آینده درخشانی داره،،


سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته
(از همون اول من بهت گفته بودم که اخرش اینجور می شه)
مامان راحیل
22 مهر 92 17:23
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم بگو چکارکنم


سلام عزیزم . از اول اشتباه بوده کارت و نمی تونی حدود رو رعایت کنی نمی دونم چی بگم
سمیرا عامری
22 مهر 92 20:42
سلام خوشگل بانو،ازت ناراحتم


سلام عزیزم از دستم کاری بر نمیاد
سمیراعامری
23 مهر 92 0:32
سلام خوشگل بانو،


عزیزم دیگه با ایشون ارتباطی ندارم وگرنه شما مثل ابجی من هستید .عزیزم نمی تونم کاری انجام بدم
مامان غزل
23 مهر 92 22:40
سلام عزیزم خوب هستین؟امروز جات عجیب خالی بود واقعا خوش گذشت فقط متأسفانه خانم سمیراعامری که قبلا گفتن میان متأسفانه نیومدن ولی مامان الهام،مامان راحیل،خانم میتراقاسمی و آقای رحیمی منت گذاشتن و اومدن کاش شما هم بودید


سلام عزیزم . دوستان به جایه ما
امیدوارم همیشه شاد باشید
گلشن
23 مهر 92 23:15
سلام عزیزدلم(عید قربان)برشما و دخترگلت مبارکباد


سلام ممنون عزیزم. هر کار دوست داری انجام بده
مامان ساحل
24 مهر 92 15:05
سلام سمیه جیگری دووووست دارم،برام نوشتی نباید تو زندگی‎ ‎‏بعضی خطوط را بشکونی ولی به نظرمن برای کسل نبودن زندگی باید از بعضی خطوط عبور کرد،واقعا عبورکردن از بعضی خطوط لذتبخش و هیجان انگیزه=بقول خیام=این نقد را بگیر،دست از آن نسیه بدار=آواز دهل شنیدن از دور خوش است


سلام عزیزم . من با نظر شما مخالفم . خوش و خرم باشی
مامان ساحل
24 مهر 92 22:58
یاد سمیه جیگری که به ساعت و به روز بود بخیر!!!!!! با این وضع فکر کنم بزودی وبلاگت بسته بشه جیگری


چی بگم والا دیگه مثل قبل انرزی ندارم و خیلی مشغولم واقعا معذرت می خوام سعی می کنم دوباره به روز باشم
گلشن
25 مهر 92 16:12
سلام عزیزدلم بخدا حیفه سعی کن مثل همیشه پرانرژی باشی و به وبلاگ برسی سپاس


سلام .ایشالله که دوباره پر انرزی بشم
مامان راحیل
25 مهر 92 17:53
سلام به روی ماه خودت و دخترناراحت من با حرفای مامان ساحل جان موافقم،باید بعضی وقتا نه همه وقتا از خط قرمز رد شد


سلام.به نظر من اگه دوست دارید از بعضی خطوط بگذرید باید به همسرتان هم این اجازه رو بدید که از بعضی خطوط بگذره اینجور می شه که دیگه تعهد از بین می ره
گلشن
25 مهر 92 20:28
سلام مجدد عزیزدل فوق العاده گلم/

سلام عزیزم. ممنون
گلشن
26 مهر 92 10:24
حرف همیشگی من و همه طرفداران این وبلاگ زیبا//وبلاگ ملیکا سرور تمام وبلاگهاست/وبلاگ ملیکا بهترین وبلاگ دنیاست


مرسی از شما دوستان همشگی و همراه واقعا ممنونم