ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

چهارمین سالگرد ازدواجمون

1392/5/22 13:28
نویسنده : مامان
523 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

باز هم اون روز رسید ... و باز من خوشحالم !

روزی که من و تو شدیم ما ! روزی که یه کلبه ی کوچیک میزبان روزهای خوشی و با هم بودنمون شد !

اره باز هم دوباره تکرار خاطره هایی که هر کدومش یه دنیای متفاوت از رویاهای به تحقق پیوسته ی من و تویه !

چهار سال گذشت عشق من ! چهار سال بی درنگ و بی وقفه ! مثل برق ... مثل باد ... و من توی این چهار سال فقط عاشق شدم و عاشق ... و حتی عاشق تر ! چهار سال گذشته و من به اندازه تمام ثانیه های این چهار سال دوست داشتن تو رو تکرار کردم .اونقدر زیاد که مطمئنم اکنون ریزترین اجزای این دلدادگی بزرگتر از حد تصورات تمام موجودات خاکی است ...!

چهار سال قبل من بودم و تو ... و عشقی که درون سبد احساسمون بود تا باهاش زندگی شیرینمون رو شروع کنیم ... و امسال منم و تو ... و همون عشق که حالا یک ثمره ی شیرین به اسم ملیکا داره !

این سالگرد رو باید یه جشن واقعی بگیریم چون حاصل و نتیجه تمام دوست داشتن هامون الان کنارمونه ا(لبته دو ساله که کنارمون هست ولی امسال بزرگتر شده و با شیرین زبونی هاش قند تو دل ما اب می کنه) و هر روز با یک لبخند فتح قله ی خوشبختی رو بهمون تبریک می گه !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ساحل
22 مرداد 92 22:07
سلام سمیه جیگری خوبی جیگری? پرسیدی شغل من اینجا چیه?من تو طلافروشی دوستم کار میکنم حقوقش عالیه


سلام عزیزم
موفق باشی گلم
منم خوبم خدا رو شکر و از خدا می خوام دوستانم هم خوب باشن
مامان راحیل
22 مرداد 92 22:53
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،¤¤تبریک¤¤باورت میشه شوهرم از دوچیز بشدت بدش میاد یکی یاداوری روز تولدش یکی یادآوری سالروز ازدواجمون


سلام عزیزم
شوهر من حافظه ی خوبی داره ولی فقط واسه تولد کادو می خره و روز زن سالگرد به نظرش کادو نداره هههههههه
مامان الهام
23 مرداد 92 1:11
سلام سمیه جان خوب هستین عزیزم سالروز ازدواجت را شادباش میگم,


سلام عزیزم . مرسی از تبریکت
شادیهاتون مستدام
مامان غزل
23 مرداد 92 13:24
سلام عزیزم تبریک میگم ماکه هیچوقت ازاین جور سالروزها نداشتیم


مرسی عزیزم . مهم خوشبخت بودن وگرنه این سالگردها اهمیتی نداره
مامان ساحل
23 مرداد 92 15:09
سمیه جیگری سلام،


سلام عزیزم خدا بگم چکارت نکنه .چه خبر خوبی؟خوش می گذره؟
خاله سمانه
23 مرداد 92 16:35
سلاااام عزیزم خوبی؟
منم چهارمین سالگرد ازدواجتون رو بهت تبریک میگم
انشالله سالهای سال در کنار هم همینطوری خوش و خرم زندگی کنین.
کلک تو که کادوتو گرفتی مبارکت باشه.
کیک و تنها تنها نخوریااااااا
من و مرتضی هم هستیم.


سلام عزیزم مرسی از تبریکت
حتما بدون شما حال نمی ده
اره کادوی جواد منو سوپرایز کرد
مامان ساحل
23 مرداد 92 17:55
سلام به بهترین دوستم سمیه جیگری،


سلام عزیزم .خوبی گلم؟دلت واسه شوهرت تنگ نشده؟
گلشن
23 مرداد 92 18:23
سلام ابجی سمیه خوبی؟ /bye


سلام عزیزم مرسی گلم خوبم شما چطوری خوبی؟خبر خوشت چی بود؟
مامان الهام
24 مرداد 92 20:00
سلام سمیه جان خوبی عزیزه دلم


سلام عزیزم . خوش بگذره
مامان ساحل
26 مرداد 92 4:05
سمیه جیگری قبلا به روزتر حتی به ساعت هم بود ولی حالا دیگه متأسفانه هر دوسه روز یکبارم به روز نمیشی ما سمیه جیگری سابق رو میخواهیم


سلام عزیزم ببخشید خیلی سرم شلوغه ولی دوباره مثل قبل می شم عزیزم
مامان راحیل
26 مرداد 92 16:51
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت خودت خوبی$ملیکاخوبه$


سلام عزیزم مرسی ما خوبیم امیدوارم شما هم خوب باشید
ریحانه
30 مرداد 92 0:29
سلام. همیشه عشق و دوست داشتن برام مقدس و قشنگ بوده و هست. امیدوارم عشق تو قلب تک تک اونایی که بهش اعتقاد دارند یار همیشگی باشه.
راستی پسر کوچولوم خوشحال می شه به وبلاگش سر بزنی


سلام عزیزم برای من هم عشق و دوستداشتن واژگان پر معنایی هست و همیشه سعی می کنم که زندگیمو سرشار از عشق کنم
حتما بهتون سر می زنم
مرسی که به دیدن ما اومدید