ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا و کاراش

1391/8/14 22:53
نویسنده : مامان
520 بازدید
اشتراک گذاری

 

آخ که چه شیرین شدی عزیز مادر کارهای جدید کلمات جدید شیرینکاری های جدیدچه کیفی میده بشینی کاراهای این دخمل رونگا کنی

 

تو کارا به مامانی کمک میکنی عشق ماشین لباس شویی داری و لباسهایه کثیف رو میزاری توش (البته با کمک هم)یه وقتایی هم عروسک و هر چیز رو که دوست داشتی میندازی توش که من همش باید هواسم باشه و تو لباس ها رو چک کنم

 

آواز میخونی . و همین که اذان یا صدایه قران می شنوی خیلی سراسیمه میری سراغ چادر نماز و سجاده و شروع می کنی به نماز خوندم که البته به نمازت قنوت هم اضافه شده

 

نمیدونی چه لذتی داره که ازدور بهت میگم ملیکا بدو بغل مامان دستاتو بازمیکنی با سرعت خودتومیندازی اون لحظه میخوام زمان وایسه و فقط فشارت بدم ولذت ببرم

 

داری بزرگ میشی جان مادر ، مستقل میشی دیگه خودت غذا میخوری خودت آب میخوریبیرون میریم دستامونو نمیگیری و باید خودت راه بری منو بابایی هم دنبالت میایم

 

عروسکاتومیاری که من با زبون خودم باهات حرف بزنم و در آخر هم قلقلکت بدم تو هم از ته دلت میخندی منم میخندم با خنده تو چه کیفی میده یه دختر کوچولو تو خونه باشه تمام خاطرات کودکیت برات زنده میشه حتی اونایی رو که یادت هم نیست خدایا شکرت برای داشتن این فرشته زیبا که برای من تمام دنیاست.

 

تفريح اين روزهاي ملیکا زير و رو كردن كليه وسايل خونه است. جالب اينجاست كه دقيقا مثل دختر بچه ها عاشق كاراي خونه است، گردگيري.......... جارو و تي............. آشپزي............ اتوي لباسها.........جمع و جور كردن اثاثيه ها و ..... 

 این چند وقت خیلی اذیت شدی به خاطر دندونات....چون 2 تا از دندونای کرسی پایینت در اومده...والان 10 تا مروارید خوشگل تو دهنته ودندونای کرسی بالا هم در حال نیش زدنه و دوتا از دندونهایه نیش از بالا هم در حال سر زدنه (دوباره هم دو تا دو تا دندون در اوردی اگه این ٤ تا در بیان می شی ١٤ دندونه).....الهی مامان فدااات بشه نبینه تو اینقدر اذیت میشی برا دندون در اوردن....

ودیگه اینکه شیطون بلا شدی حساااابی....ماشالله از دیوار راست میری بالاااااا....و خیلی خطری شدی......

 تازگیها یاد گرفته دستای نازشو میزاره رو بینیش و میگه سیسسسسسس و اگه بابا جواد خواب باشه خیلی اروم حرف می زنه و می گه خوااااا ....خوابه و این کلمه رو خیلی اروم می گه.

خیلی دوست دارم ملیکا مخصوصا دستهای نازتو که صبحا صورتمو ناز میکنی و بیدارم میکنی عاشقشونم بوی بهشت میدن .دوست دارم همیشه بوسه بارانت کننم عزیزم ،تمام هستی من خدا حفظت کنه فرشته بهاری من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عایشه
15 آبان 91 2:34
سلام خواهرعزیزم،خوبی فداتشم?پست جدیدت رو چندبارخوندم و خودم رو جای شما تصور کردم،بخداقسم این پست جدیدت اگه روزی صدباربخونم سیر نمیشم فوق العاده،بی نهایت زیبا و دلنشین بود،،بوس برای عشق خاله ملیکاجان،بوس بوس بوس بوس بوس بوس


ممنون خواهر خوبم . شما از بس خوب و مهربون هستید متن هایه من رو زیبا می بینید واقعا به خودم می بالم که چنین مخاطبهایی دارم. می بوسمت
مامان راحیل
15 آبان 91 14:25
سلام به روی ماه دخترت وخودت،بازم با دلنوشته زیبای دیگه حرف دل من و خیلیها را زدی،بازم گل کاشتی،تبریک بخاطر داشتن چنین ذوق و استعدادی برای نوشتن چنین دلنوشته های تأثییرگذاری/مرسی/


ممنون عزیزم.بازم با پیام دلگرم کننده ات بهم روحیه دادی ممنون خواهر عزیزم نظر لطفته . می بوسمت
مامان ساحل
15 آبان 91 17:23
سلام به همه دوستان و به همه زن و شوهرهای صمیمی،خدایا از داشتن چنین شوهرخوبی ازت تشکر میکنم،شوهرم بینهایت ساحل تپلک من رو دوست داره،محاله بدون نوازش ساحل تپلک بره سرکار یا بره بخوابه،عاشق و دیونه ساحل تپلک من هست*مرسی*





خوشحالیتان مستدام