ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

بهشت خدا به زمین امده است

1391/8/9 10:37
نویسنده : مامان
514 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم، این روزها گمان ساده من این است که بهشت خدا به زمین آمده است و در دستهای کوچکی خلاصه شده تا زمانی که آنها را میبویم بوی رحمت پروردگارم را استشمام کنم... وچشمهایی هستند که وقتی در آنها مینگرم به گمانم در چشمه های بهشتی نظاره گر تصویر خودم هستم...

ولبهایی که همچون فرشتگان راوی داستانهای زیبایی هستند که گویا با حروف راز بیان میشوند و تنها مفهومشان را من میفهمم و برای دیگران ترجمه میکنم و خدا میداند که چه لذتی دارد.

باید مادر باشی تا بدانی مفهوم ساده حرفهای نامفهومم را...

دو سه روزیست اولین فعل را میگویی و آن "بیا" است، به خیالم آمدنم را دوست داری که اینقدر زیبا احضارم میکنی، هر چند هنوز جملات بی فعلت شکل ادبی نیافته اما به وضوح بیانگر منظورت هست

نمیتوانم بگویم چقدر و چگونه دوستت دارم که گفتنی و شمردنی نیست و نمیدانم چگونه باید در محضر پروردگارم شاکر باشم از این نعمت بزرگ که زبانم قاصر است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان راحیل
9 آبان 91 13:07
سلام به روی ماه خودت و دخترخوشگلت،مثل همیشه دلنوشته هات معرکه و محشر بود*مرسی*


سلام عزیزم . ممنون گلم
مامان عایشه
9 آبان 91 13:27
سلام خواهرخوبم خوبی قربونت بشم?عروسک نازخاله ملیکاجان خوبه?واقعا هیچی نمیتونم بهت بگم جزاینکه تمام متنهای که مینویسی عالی و فوق العاده است/بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام خواهرم
تنها انگیزه ام واسه نوشتن بعد از ملیکا شما دوستان هستید
بوووووووووووووووووس
سعید رحیمی
9 آبان 91 15:24
سلام آبجی عزیزم خوب هستین؟ خانواده محترم بخصوص ملیکاجان خوب هستن؟مطلب جدیدت قشنگ بود("الله یارت باشه")


سلام اقای رحیمی ممنون ما خوب هستیم و ملیکا سلام فراوان برای شما و خانواده تان دارد
مامان ساحل
9 آبان 91 15:31
سلام برشما و همه دوستان،خیلی عجیبه نود درصد چیزهای که نوشتی حرف دل من بود خیلی ممنون عزیزم


سلام خواهر عزیزم
خیلی خوشحالم که مطالبم رو دوست داری و حرف دل خودت می دونی ممنون که به دخترم سر می زنی
مامان عایشه
12 آبان 91 13:44
سلام خواهرعزیزم،خوبی فداتشم؟عروسک نازخاله ملیکاجان،چطوره؟به وجود شماها افتخارمیکنم..بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم ما خوبیم و خدا روشکر. شما چطورید خوبید سلامتید؟منم به خاطر داشتن خواهر گلم افتخار می کنم. می بوسمت
مامان راحیل
13 آبان 91 9:39
سلام به روی ماه خودت و دخترخوشگلت،ایام به کام،روزها بر وفق مراد،همیشه شاد باشید"مرسی"


سلام عزیزم
امیدوارم همیشه شاد باشید