ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

برای جوادم

1391/5/22 20:56
نویسنده : مامان
462 بازدید
اشتراک گذاری

...

آلبوم عروسیم رو ورق میزنم ... تمام لحظه های اون روز از جلوی چشمم میگذره

و ناخواسته لبخند روی لبام میشینه

هنوزم شیرینی همه ی لحظه ها رو حس میکنم و غم هاش

...

میرسم به اخر آلبوم

 آخرین عکس

آخرین لحظه ی جشن

آخرین نگاهم به مادر و پدرم

و با یک آه سرد آلبوم رو میبندم

...

شد ٣ سال ... تو یه چشم بهم زدن

چقدر همه چی عوض شده ... بیشتر از ٣ سال !من مادر شدم و تو پدر و هر دویامان بزرگ شدیم

ولی نگاه تو ... هنوزم همون نگاهه

هنوزم دلم میخواد ساعتها بشینم و تو چشمات زل بزنم ... تو چشمای فرشته ی زندگیم ...

وجودت همه ی دنیامه

همه ی دنیام

...

دوستت دارم فرشته ی زمینی من

""برای جوادم ""

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایمان
23 مرداد 91 1:23
اگه خدا منم دوس داشت ، کنکور قبول میشدم


خدا همیشه صلاح بنده هاشو می خواد مطمئن باش و به این جمله ایمان داشته باش اقا ایمان انشالله سال اینده یه رشته عالی تو یه دانشگاه معتبر قبول می شی . موفق باشی