ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سالگرد ازدواجمون مبارک

1391/5/22 20:53
نویسنده : مامان
481 بازدید
اشتراک گذاری

سومین سالگرد ازدواجمون مبارک

                              

   خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است. تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی. عشق را با تو تجربه کردم، امید به زندگی را در تو آموختم. محبت را در قلب تو یافتم. با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم .زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا. بیست ودو مرداد  روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم.  

 

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی

و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

راضیه مامان محیا جون
24 مرداد 91 2:46
عزیزم سالگرد ازدواجتون را تبریک میگم ایشالا هزار سال کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید


ممنون راضیه جون . محیا جون رو ببوس