ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا در 1 سال و 2 ماه 26 روزگی

1391/5/24 16:52
نویسنده : مامان
428 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای ملیکا در شب سالگرد ازدواج من و بابایی یعنی در 22 مرداد 91

اون شب من و بابایی به مناسبت سومین سالگرد ازدواجمون و هم شیرینی خرید ماشین جدیدمون از بیرون غذا گرفتیم و به خاله سمانه و دایی مرتضی هم گفتیم و همگی به خانه ی مامان جون اینا رفتیم و خیلی خوش گذشت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابکی
25 مرداد 91 9:01
خواستم برایت هدیه بگیرم

گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

امروز روز توست...
سالگرد ازدواجتون مبارک



سلام عزیزم
ممنون خیلی خوشحال شدم خیلی زیبا بود
خیلی دلم واسه شما تنگ شده امیدوارم ببینمتون