ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم خودش غذا می خوره

1391/3/20 11:12
نویسنده : مامان
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختره مستقل خودم میدونی چرا گفتم مستقل؟چون تازه فهمیدم کم اشتهایی ات به غذا بخاطر این بوده که نمی خواستی من دهنت کنم و خودت می خواستی بخوری چند وقت بود که تو خیلی بد غذا بودی و من خیلی نگران هر کار می کردم تو لب به غذا نمی زدی و دائم می بایستی شیرت بدم شربت اشتها هم بهت می دادم البته با زور چون شما لباتون رو قفل می کردین که مبادا یه قطره تو دهنتون بره حسابی از دستت ناراحت بودم تا اینکه دیشب خونه مامان جون اینا بودیم و طبق معمول شما اصلا از دست من غذا نخوردی و من هم بی خیالت شدم و ظرف غذا رو گذاشتم جلوت و تو با زورگویی قاشق رو ازم گرفتی و من هم مقاومت نکردم پیش خودم گفتم بهتر از اینکه سر غذا صدات در بیاد و گریه کنی ...هر بار که ما قاشق رو بالا می اوردیم شما هم تکرار می کردی البته قاشق خالی اینقدر این کارو تکرار کردی که وقتی داشتیم سفره رو جمع می کردیم شما تازه یاد گرفته بودی و با قاشق غذاتو می خوردی باورتون نمی شه ولی همه در حال تماشا کردن ملیکا بودیم اخه اینقدر بامزه غذا می خورد که نگو ...تمام کاسه غذا رو خورد و خوشحال از اینکه ما مقصودش رو فهمیدیم (غذا دیشب تاس کباب بود)

از این به بعد قرار شد موقع غذا خوردن اجازه بدم خودت بخوری و لباسات رو کثیف کنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)