ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

سومین دندون ملیکا رونمایی کرد

1390/12/27 3:14
نویسنده : مامان
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگ مامان

سومین مروارید ملیکا هم در تاریخ 11 اسفند 90 یعنی در 9 ماه 13 روزگی ملیکا رونمایی کرد

 

الهی قربونت بشم خودم  خودم خودم خودم که ماشااله اینقدر تند تند داره دندونات درمیاد.چند روز بود همش بی قرار بودی پس برای همین بود. سومین دندونت هم جوونه زده . ایشااله بقیه اش هم به راحتی دربیاد فندقم 

واااااااااای که چقدر نااااااااااز میشی وقتی میخندی اون دندونای ریز و کوچولوت معلوم میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
12 اسفند 90 1:44
سلام مامانی . نی نی من هنوز تو دلمه . بیا پیشم باهم دوست شیم . نی نی منم دخملههههههه . بووووووووووووووس
منتظرتمااااا



سلام عزیزم . بهت تبریک می گم به زودی مامان می شی . چشم حتما میام و بهتون سر می زنم شما هم باز تشریف بیاریید
دختر خیلی شیرینه مخصوصا واسه پدر خیلی عزیزه و کانون گرم خانواده رو گرمتر می کنه
امیدوارم یه دخمل ناز تپلی سالم بدنیا بیاری
بوووووووووس