ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

شیطنتهایه ملیکا تو 9 ماهگی

1390/12/27 3:14
نویسنده : مامان
380 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکای شیطون ما کارها و شیطنتهاش دو برابر شده است . و حسابی خونه سوت و کور و خلوت ما رو شلوغ کرده و فقط وقتی خوابه خونه ما مثل قبل آروم و بی صداست . ملیکا مثل قبل سیم و کابل و پریز رو نمیخواد و سراغ  سشوار و دستگاه ویدئو و سی دی و لب تاب میره و دیگه بهتون بگم که سریالها رو ما با چه زحمتی از دست این وروجک نگاه می کنیم یا تی وی رو خاموش میکنه و یا کانال عوض می کنه ویا دستگاه سی دی رو هی روشن و خاموش می کنه و خودش رو به دستگاه می رسونه و هی سی دی خورش رو می اره بیرون هی هل می ده تو وتمام قسمتهاشو باز و بسته می کنه ...

و گاهی هم که از کار با این وسایل خسته میشه و با گفتن کلمه إإإإإإ ه ه ه دوست داره با من یا بابایی حرف بزنه و گاهی به حرفهای خودش میخندد و جیغی میکشد . و گاهی هم در آشپزخانه همراه من میاد و یه وقتایی تنهایی میره تو اشپزخونه و در کابینت ها رو باز و بسته می کنه و اینقدر این کارو تکرار می کنه که از صدایی که ایجاد می شه سرت رو به درد می اره و یه وقتایی می ره سر دنپایی تو اشپز خونه و با یه خوشحالی خاص که انگاری چی پیدا کرده با هاشون بازی می کنه .

ای من قربون این دختر شیطون و وروجکم برم که تنها سرگرمی و دلخوشی و رفیق تنهایی من همین ملیکاست . همیشه زنده و برقرار باشی عزیز دلم . ملیکا گاهی با ضربه زدن روی وسایلی مانند  میز و شیشه و درب کمد و خلاصه وسایلی که با ایجاد ضربه صدایی ایجاد کنند کنسرتی راه می اندازد و من یا بابا با دست زدن از این دخمل حمایت میکنیم و مشوق او میشویم .

کلماتی ما نند  نه نه و مه مه و امه به به  رو با فتحه یاد گرفته و ماما و بابا رو کامل تلفظ میکنه  . و   2 دندون داره و از این وسیله برای تسکین درد لثه خود استفاده میکند  و با هین دو تا دندون می تونه یه پرتقال رو سوراخ کنه هههههههه.  

بهر حال با همه شیطنتهاش و در آوردن حرص من و بابا دوسش داریم و روز به روز بیشتر به دلمون مینشینه و موندیم که با نبودش چه باید میکردیم .

عزیز دلم همیشه زنده و سلامت و برقرار باشی .

هدیه بهشتی دوست داریم بینهایت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)