ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

2 بهمن یه روز مهم تو زندگی من

1390/12/27 11:19
نویسنده : مامان
446 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام 

خدایا تو این روز قشنگ بندبند وجودم تو رو شکر می کنه بخاطر

 نعمتی که به من عطا کردی ....

کمکم کن لیاقتش رو داشته باشم ....

و بتونم تو زندگی مشترکمون بهش آرامش بدم ...

و بتونم خوشبخت ترش کنم ....

امروز  با خبرای خوش اومدم

niniweblog.com

می دونی امروز چه روزیه ؟

امروز یه روز مهم تو زندگ منه .... 

یه روز خیلی مهم ...

 امروز روزیه که خدا وقتی هنوز دنیا نیومده بودم به فکرم بود ....

امروز روزیه  که وقتی هنوز دنیا نیومده بودم خدا بهم با مهربونی نگاه کرد ....

روزیه که خدا بهترین و قشنگترین نعمتش رو بهم عطا کرد .... وقتی هنوز نبودم ....

خدای خوب و بزرگ و مهربون شکرت...

شکرت که جوادم رو برای من افریدی ....

بلی امروز تولد بابا جواد....

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه جووووووووون
1 بهمن 90 18:18
سلام
تولدت مبارک بابایی
امیدوارم سالهای سال کنار هم خوش و سالم باشین


ممنون عزیزم
dp
1 بهمن 90 18:32
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .


خیلی ممنون از نظر لطفتون
حتما بهتون سر می زنم خیلی خوشحال شدم از اینکه به ما سر زدید
مامان طاها
5 بهمن 90 8:21
سلام کاری لازم نیست بکنید فقط فقط آدرس یکی از عکسهای آپلود شده ملیکا جونو که دوست دارید برام بفرستید.
به همین سادگی.
با تشکر از شما و دختر نازتون.





سلام
خیلی ممنون از راهنماییت