ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسایه جدید ملیکا

1390/12/27 11:20
نویسنده : مامان
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان

فدایه این تمرکزت بشم که با دقت توپت رو می خوری 

ای جووووووووووووووووووون

ای جون چقدر ناز نشستی

فدات بشم که تو دوربین نگاه می کنی

عکس قند عسل مامانی وقتی از حموم اومده بود بیرون این عکس دیروز ملیکاست 8 ماه 2 روز

اینم عکس ملیکا خانم با چادر گل گلی (همین امروز این عکس رو گرفتم تو این عکس 8 ماه 3 روز داره)

ای جون چه لمی داده دخترم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی فری
1 بهمن 90 9:54
سلام ماشالله به این نی نی ناز به من سر بزن از طرف یه مادر بزرگ


سلام مادر بزرگ خوش ذوق حتما بهتون سر می زنم
مامان دو قلوها
3 بهمن 90 8:25
سلام من دوباره اومدم فکرز نکنی که به وبلاگ دختر خوشگلت سر نمی زدم من میام اما خیلی وقت نمی کنم نظر بدم راستش اصلا دست به نوشتنم خوب نیست و همیشه خواننده هستم کمتر به مغزم فشار میارم که بنویسم یعنی باور نمی کنید که من باید به مغزم فشار بیارم تا دو کلمه بنویسم امبدورام دختر خوشگلت همیشه زیر سایه پدر ومادرش زنده وپایدارباشد تا اجازه میده ازش عکس بگیر الان آرزوی یک عکس درست درمون از دوقلوها رو دلم مونده تا دوربین یا موبایلو دستم میبینن حمله میکنند ومن فقط وقت میکنم دوربینو نجات بدم موفق وموید باشید



سلام مامان دوقلو ها خیلی ممنون که به من سر می زنید و با نظرهایه زیباتون منو خوشحال می کنید . خدا دوقلو هایه شما رو حفظ کنه فکر کنه بزرگ کردن دو قلو خیلی مشکل باشه چون من که یکی دارم این همه مشکل دارم خدا به داد شما برسه . پدرم همیشه می گه شما به وبلاگم سر می زنید از اینکه می بینم کسانی هستن که متن هایه منو می خونن همیشه سعی می کنم خوب بنویسم و زود به زود جدیدش کنه امیدوارم خوششتون اومده باشه
از خدا می خوام دو قلوهاتون رو حفظ کنه موفق باشید
بابکی
5 بهمن 90 16:39
عکسای دخملت خیلی ناناز
اشتبا نکنم شبیه مامانشه


ممنون عزیز
بابكي
9 بهمن 90 10:07



ممنون