ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

پسرکم ختنه شد

1393/7/24 19:44
نویسنده : مامان
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

انشالله که همتون خوب و خوش و سلامت باشید

ملیکا به همه خاله ها سلام می رسونه.

امروز من و بابایی و ملیکا و مامان جون پسرم رو بردیم ختنه کردیم به روش حلقه ای  اولش اروم بود و هی نگاه من می کرد و لبخند می زد ولی وقتی امپول بی حسی رو زد نا ارومی کرد منم که از دلم نمی اومد بالا سرش باشم رفتم بیرون از مطب کنار ملیکا و اروم گریه می کردم  و دعا می کردم و صلوات می فرستادم صدایه گریه ی پسرم رو که می شنیدم دلم می ریخت و از خدا می خواستم زودی تموم بشه

خدا رو شکر که تموم شد پسرم اقاست الان دیگه واسه خودش مرد شده الهی دورش بگردم فداش بشم وقتی اومدیم خونه خیلی نگران بودم که اذیت بشی ولی خدا رو شکر اروم خوابیدی و هرزگاهی بیدار می شی و شیر می خوری و دوباره می خوابی

امروز 24 مهر هست و محمداریان 3 ماه و 2 روزش هست

ببخشید که دیر به دیر اپ می شم می خوام و یه پست بزارم از شیرین زبونی ها و کارهایه ملیکا اگه تونستم خیلی زود میام می نویسم  به خدا خیلی درگیرم دیگه به هیچ کارم نمی رسم

قبلا که باردار بودم یکی از بچه ها بهم می گفت تا می تونی الان از فرصت استفاده کن و بخواب دخملی جون اون موقع نمی دونستم چی میگی ولی الان کاملا" درکت می کنم.

ولی همه این بی خوابی ها و سختیها و چشم درد ها فدای یه تار موی دختر و پسرم.

خاله های برای ما خیلی دعا کنید وخصوصا به پسرم تا زودی خوب بشه و حلقه اش بیافته محتاجیم به دعا هاتون.

پسندها (11)

نظرات (10)

مامان ناهید
26 مهر 93 0:31
سلام عزیزم خوبید مبارک باشه انشالله دامادش کنید خوب کاری کردید ختنه ش کردید هرچی بزرگتر بشه شرایط سختر میشه ملیکا وپسمل نازمو ببوسید
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم حق با شماست خوب شد این کار رو کردم می بوسمت عزیزم گل پسر و گل دخترت رو ببوس
مينا مامان اميرعلي
26 مهر 93 8:20
الهي عزيزم.............. ايشالله كه زياد اذيت نشده بوووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ایشالله
مامان آنیسا
26 مهر 93 8:43
مبارکت باشه عزیزم خاله جون ناراحت نباش ایشالا زودی خوب میشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ایشالله که زودی خوب بشه عزیزم محتاج دعایه قشنگت هستم
مامان سامیه
26 مهر 93 10:36
سلام دوست خوبم ببخشید چند وقتی حال خوبی نداشتم ونمی تونستم برات پیام بذارم مبارکتون باشه دختر وپسر گلتو از طرف من ببوس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم خدا بد نده چی شده عزیزم ایشالله که خیلی زود اوضاع رو به را بشه و دوباره سر زنده باشید به امید سلامتی شما و شادمانی شما ممنون از نظرت عزیزم در پناه حق
مامان النا
26 مهر 93 11:36
به سلامتی. ایشالا دوماد شدنش.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ایشالله
مامانی آرتینا جان***
27 مهر 93 1:44
سلام مبارک باشه گل پسر .....مامانی نگران نباش انشاله هر چه زودتر خوب میشه....
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم ایشالله که زود خوب بشه ممنون از نظرت عزیزم
مامانی
27 مهر 93 14:22
به به مبارکا باشه پ دیگه مرد شدی راستی محمد اریان شبیه ملیکاس
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم اره همه می گن خیلی به هم شباهت دارن اینم ژن غالب پدر که بچه ها به اون میرن دریغ از یه شباهت که به من داشته باشن فقط گروه خونی اریان شبیه من شده
مامی الی
28 مهر 93 11:36
مبارك باشه آريان جون. انشااله داماديت. پس بالاخره اين بارو زمين گذاشتين. منم اون روز خيلي گريه كردم. براي مادر ديدن ناراحتي فرزند خيلي سخته انشااله كه هميشه هر دو فرشته شما تندرست باشن.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم اره روز سختی بود دکتر هم خیلی با حوصله بود و اصلا توجهی به گریه بچه نداشت و یه کم طولش داد و من هم دلم واسه پسرم می سوخت خدا رو شکر گریه اش فقط تو مطب بود و بعد از اون گریه ای نکرد ممنون از دعایه قشنگت عزیزم خدا پشت و پناهت
ملیحه
1 آبان 93 15:05
مبارکه عزیزم ایشالله زودتر خوب بشه وروجک
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم
مامانی
4 آبان 93 14:36
مامان
پاسخ