ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

یه هدیه زیبا

1391/12/3 14:29
نویسنده : مامان
919 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

ملیکا دیروز از طرف یه دوست یه هدیه گرفت که خیلی زیبا بود . دیروز دختر خاله ملیحه یه عکس که تو 7ماهگی ملیسا تو گوشیش داشت  رو واسه ملیسا ظاهر کرده  من که خیلی غافلگیر شدم  و همین جا از ملیحه جون تشکر می کنم امیدوارم بتونم واسش جبران کنم و مطمئنما که ملیسا از این هدیه خیلی خوشش خواهد امد . اینم عکسش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

داداشی سعید
3 اسفند 91 17:41
سلام آبجی عزیزم خوبی؟خانواده محترم خوب هستن؟ عکسهای قشنگی بود،سپاس فراوان


سلام . ممنون ما خوبیم .
کژال مامان عایشه
3 اسفند 91 17:47
سلام خواهرمهربون و عزیزتر ازجانم وااای قربون این عروسک خوشگل نازخاله بشم،پیش مرگش بشم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم . ممنون . می بوسمت خاله جون عاشه ی نازو هم می بوسم .
داداشی سعید
3 اسفند 91 18:05
سلام آبجی عزیزم خوبی؟

سلام ممنون ما خوبیم.............................................................................................................................




ایمیلتون رو چک کنید
مامان عاطفه
3 اسفند 91 23:04
سلام سمیه خانم خوبی خانم جان?عکسهای باحالی بود مرسی بازم عکس از ملیکاجان بزار مرسی
مامان ساحل تپلک نازمن
4 اسفند 91 0:36
سلام سمیه جیگری خوبی?دخترت خیلی نازه خدا برات نگهش داره


سلام . ممنون
میتراقاسمی(شیراز)
4 اسفند 91 0:51
سلام عزیزم کدوم شهر استان کرمان هستید؟کهنوج؟رفسنجان؟سیرجان؟جیرفت؟کیانشهر؟فاریاب؟بافت؟یا شهر دیگه؟


سلام عزیزم . خوب شهرهای کرمان رو بلدی . یه راهنمایی اصلا جز شهرهایی که گفتی نیست
مامان شادی
4 اسفند 91 9:54
مرسی خوششششگل بود


ممنون عزیزم
رحیمی
4 اسفند 91 11:20
سلام آبجی خوبی؟


سلام . ممنون
رحیمی
4 اسفند 91 11:29
سلام دوباره به آبجی عزیزم و خانواده محترمت(زنده باشید)/سپاس/


سلام ممنون
مامان عاطفه
4 اسفند 91 18:54
سلام سمیه جان چه خبر تازه گلم?
میتراقاسمی(شیراز)
4 اسفند 91 19:13
سلام عزیزم کدوم شهر استان کرمان هستی؟بردسیر؟زرند؟شهربابک؟احمدآباد؟اختیارآباد؟استبرق؟باغین؟بزنجان؟جوادیه؟دشت خاک؟سیریج؟فیض آباد؟ماهان؟سرچشمه؟بم؟یا شهر دیگه؟
میتراقاسمی(شیراز)
5 اسفند 91 9:25
نگفتی کدوم شهر استان کرمان هستی؟


کرمانی هستم
مامان ساحل تپلک نازمن
5 اسفند 91 9:45
وای سمیه جیگری بابام500میلیون بعنوان ارثیه بهم داد،به داداشم هم حدود700میلیون داد،خدایا شکرت،،


سلام . خوشحال شدم عزیزم به خوشی و سلامتی . می خوای با پولت چکار کنی؟
مامان عاطفه
5 اسفند 91 10:05
سلام سمیه خانم


سلام. ترسو نیست فقط خدا ترسه و دلش نمی خواد دله پاکش تیره بشه . شما هم یه کم به خودت بیا تو مامان عاطفه هستی ..........
رحیمی
5 اسفند 91 11:31
تقدیم به آبجی عزیزم و خانواده محترمت/در دهکده تو خبر از بوی ریا نیست/چون ریا نیست هیچکس انگشت نما نیست/ما طالب مهریم و دل از عاطفه لبریز/دل صافتر،دل پاکتر از تو بخدا نیست،،،


سلام . ممنون
میتراقاسمی(شیراز)
5 اسفند 91 11:50
میدونم استان کرمان هستی کدوم شهر کرمان هستی؟


کرمان
مامان ساحل تپلک نازمن
5 اسفند 91 12:18
سلام سمیه جیگری چک500میلیون که بابام داده تاریخ پاس شدنش 15فروردین92 هست خودم هم نمیدونم باهاش چکارکنم به نظرت چکارکنم؟


سلام . نمی دونم با شوهرت مشورت کن ولی به نظر من یه مقدارشو بزار تو بانک و بقیه اش رو شمش طلا بگیر تا از ارزش پولت کم نشه .بازم خودت می دونی
میتراقاسمی(شیراز)
5 اسفند 91 12:43
توکه چند ماه پیش گفته بودی یکی از شهرستانهای استان کرمان هستی ولی خود کرمان نیستی؟!!!!!!!!!!!!!


خوب دیگه الان کرمانی هستم .به خاطر کار شوهرم شهرستان بودیم
کژال مامان عایشه"سنندج"
5 اسفند 91 17:28
سلام خواهر ودخترخواهرعزیزتر ازجانم خوب هستین گلهای محمدی من؟فداتون بشیم پیش مرگتون بشم نفس خاله خوبه؟؟خواهرگلم روم سیاه شرمنده یه چیزی لازم دارم که فقط تو(قشم)گیرم میاد ببیند بین عزیزان کسی اهل جنوب هست که بهش بگم پول براش بفرستم که برام بفرسته"خیلی ممنون"بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم . خیلی ممنون ما خوبیم و خدا رو شکر. عزیزم من پیامت رو میزارم و که اگر از دوستان کسی هست کامنت بزاره. مگه چی می خوای؟کرمان گیر نمی اد؟
کژال مامان عایشه سنندج
5 اسفند 91 19:04
سلام خواهرودخترخواهرعزیزتر از جانم،من یک نوع گوشی به اسم meduosبرای تولد برادرم میخوام برادرم این مدل گوشی رو دوست داره میخوام براش بخرم پرسیدم گفتن(قشم)موجود است،ممنون خواهرخوب و مهربونم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس
مامان ساحل تپلک نازمن
5 اسفند 91 20:41
سلام سمیه جیگری،بهم نخندی خوشگلم بدجور شکمم رو صابون زده بودم برای500میلیون ولی بابام چک500میلیونی ازم گرفت گفت فعلا بهت نمیدم شاید نوروز93بهت بدم


سلام عزیزم . حتما بابات اینجور صلاح دونسته . امیدوارم به خیر و خوشی این پول رو خرج کنی
رحیمی
5 اسفند 91 21:03
سلام آبجی . اینم ادرس ایمیلم که مامان عایشه خانم یا برادرشون برام آدرس بزارن که قشم که رفتم اگه آن گوشی که گفتن پیدا کردم براش بخرم و به آدرسشون پست کنم





مامان الهام
6 اسفند 91 9:08
سلام خانم واقعا خوشبحالت چقدر تو وبلاگت طرفداران و دوستداران که نظرهای مختلف میزارن زیاده،دوست من وبلاگ داره هرسه ماه هم کسی نظر براش نمیزاره قدرآن دوستان که تو این گرفتاریهای زندگی بازم وقت میزارن و نظر میدن را بدانید


سلام دوست عزیز. ممنون نظر لطفته گلم امیدوارم همیشه دوستان همراهیم کنن تا برای نوشتن انگیزه ی دوچندان داشته باشم . با هیچ زبانی نمی تونم ازشون قدردانی کنم فقط می تونم بادادن جواب به کامنت هاشون ازشون تشکر کنم. دوستتون دارم