ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایه ملیکا در 21 ماهگی

1391/12/6 15:19
نویسنده : مامان
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم .

اینم چند تا عکس از ملیکا با عروسکش نخودی

ملیکایی در حال مطالعه

ملیکایی قبل از خواب

اینم طراحی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

ninitv.ir
6 اسفند 91 15:39
سلام اولین شبکه اشتراک گزاری فیلم کودک راه اندازی شد شما می توانید با عضویت در این شبکه علاوه بر استفاده از محتوای سایت؛ کلیپ های شخصی از کودکان خود را در این شبکه به اشتراک بگزارید http://ninitv.ir
مامان عایشه
6 اسفند 91 18:21
سلام خواهر و دخترعزیزتر ازجانم خوب هستین گلهای محمدی من؟،الله اکبر،الله اکبر،ماشاالله هزارماشاالله به این عروسک خوشگل نازخاله فداش بشم پیش مرگش بشم از راه دور برای همیشه سلامت بودنش دعا میکنم از راه دور بوسه بارونش میکنم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام خواهر عزیزم ممنون از این همه ابراز محبت امیدوارم بتوانم جبران کنم
می بوسمت خواهرم . عایشه جان رو ببوس
رحیمی
6 اسفند 91 18:35
سلام آبجی عزیزم خوبی?خانواده محترم خوب هستن?،سپاس آبجی عزیزم بخاطر این عکسها و بخاطر تمام زحمتهای که میکشی

سلام . ممنون نظر لطفتونه.شکر خدا ما خوبیم .

مامان عاطفه
6 اسفند 91 18:43
سلام سمیه جان ازصبح تا الان وبلاگت باز نمیشد الانم به سختی بازشد مرسی که عکسهای خوشگلی از دخترت گذاشتی بزنم به تخته روز به روز خوشگلتر میشه/مرسی


سلام عزیزم. ممنون که به ما سر زدی
خدیجه جنوبی
6 اسفند 91 19:10
سلام دوست عزیزم تشکر زیاد از بابت گذاشتن عکس دخترگلت* زنده و پایدار باشید*ممنونم*


سلام عزیزم .ممنون
مامان ساحل تپلک نازمن
6 اسفند 91 19:34
سلام سمیه جیگری واااااای قربون این عرسک خوووووشگل بشم کاش پیشم بود تا اون لپش رو حسابی بوس میکردم


سلام عزیزم.نظر لطفته عزیزم.باز هم به دیدن ما بیا
مامان شادی
7 اسفند 91 2:34
سلام¤هم عکسهای دخترت قشنگ بود هم طراحی عکسی که خودت انجام دادی فوق العاده زیاد بود،راستی مدتیه وبلاگت به سختی بازمیشه سمیه خانم¤مررررسی¤


سلام . ممنون
رحیمی
7 اسفند 91 12:23
سلام آبجی عزیز و خانواده خوبن؟hr]

سلام . ممنون . شکر.

مامان عایشه
7 اسفند 91 16:30
سلام خواهرودخترخواهر عزیزتر ازجانم خوب هستین گلهای محمدی من؟واقعا ازت تشکر میکنم لطف بزرگی در حقم کردی خیلی ازت ممنونم خواهرخوبم انشاالله جبران کنم =خواهرم دوستت دارم بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام عزیزم ما خوبیم شما چطورید خوبید؟. خواهش می کنم من که کاری نکردم فقط پیامت رو تو نظرات گذاشتم





مامان غزل
7 اسفند 91 16:57
سلام عزیزم مرسی بخاطر وبلاگ جالبت که خوشبختانه به روزه واقعا عالیه که به روز هستید.نکته جالب وبلاگت که توجه کردم تعداد زیاد نظرات مردم هست که واقعا شگفت آوره خلاصه بهتون تبریک میگم وآرزوی روزهای خوبی براتون دارم


سلام عزیزم . ممنون نظر لطفته خیلی خوشحال می شم که باز هم به ما سر بزنی.
میتراقاسمی=شیراز
7 اسفند 91 19:00
سلام عزیزم نوروز امسال شیراز نمیای در خدمتت باشیم؟


سلام عزیزم .ممنون گلم من شیراز رو خیلی دوست دارم ولی فکر کنم بریم طرفایه شمال و کرج . شما هم منزل خودتون
رحیمی
7 اسفند 91 21:29
سلام آبجی عزیزم خوبی؟آبجی جان شمال و کرج و شیراز رو بیخیال بیاید جنوب تا خودم و خانوادم جونمون هم برای شماها بدیم"سپاس"


سلام . من هنوز جنوب نیامده ام ولی خیلی خیلی دوست دارم بیام .انشالله سعادت داشته باشیم بیام جنوب .
مامان ساحل تپلک نازمن
7 اسفند 91 22:16
سمیه جیگری دوستت دارم


سلام . ممنونم من هم شما رو دوست دارم
مامان عاطفه
8 اسفند 91 21:12
سلام عزیزم خوبی؟ تا بعد نوروز خداحافظ مواظب خودت و دخترت باش


سلام عزیزم
امیدوارم سال خوبی داشته باشی.
گلشن
8 اسفند 91 21:24
سلام آبجی عزیزم خوبی؟


سلام عزیزم ممنون خوبم . امیدوارم شما هم خوب باشید . بازم ممنون
گلشن
8 اسفند 91 21:37
راستی آبجی عزیزم چندروزیه که دوباره وصل شدن به وبلاگت وحشتناک سخت شده فکرکنم بخاطر پایین بودن سرعت اینترنت هست/سپاس


سلام.راستش من اصلا این مشکل رو ندارم شاید به خاطر سرعت اینترنت شما باشه در کل ببخشید که این مشکل پیش امده . امیدوارم دیگه این مشکل پیش نیاد تا شما عزیزان اذیت نشید .ممنون که به ما سر می زنید با تمام سختی هایی که وجود داره.