ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

همسرم تولدت مبارک

1391/11/3 2:40
نویسنده : مامان
629 بازدید
اشتراک گذاری
 
 

همسرم... جواد من...

تو انقدر بزرگی...

انقدر خوبی...

انقدر به گردن من حق داری که من نمی دونم چه جوری ازت تشکر کنم...

واقعا محدوده ی حرف زدن انقدر کمه که نمی دونم چه جوری عشقم بهت رو بیان کنم...

تو به من خوشبختی دادی...

بهم جرأت دادی...

امید دادی...

بهانه واسه نفس کشیدن دادی...

3 سال صادقانه و عاشقانه کنارم بودی و هرروز زندگی منو شیرین تر کردی...

عشق من...

ممنونم که مال منی... کنار منی...

همسر من...

جواد من ... تولدت مبارک...

اندر حکایت امروز:امروز ساعت 2 مامان جون وقتی داشت از سرکار می رفت خونه اومد دنبال تو و با هم رفتید خونه مامان جون و من موندم با کارام ...خونه رو مرتب کردم غذایه مورد علاقه ی همسری رو پختم رفتم بیرون و یه سری خرید کردم کیک هم گرفتم و ...

بعد اومدم خونه همه چراغها رو خاموش کردم و وقتی همسری اومد خونه غافلگیرش کردم همه چی عالی بود شب زیبایی بود .بعد یه مقدار کیک برداشتیم و به خانه خاله سمانه بردیم و یه کم هم بردیم خونه مامان جون و از اونجا سه نفری برگشتیم خونه

خدایا بابت همه چی شکرت

از زبان ملیکایی :بابایی تولدت مبارک قول می دم زود بزرگ شم تا بتونم واست کادو بخرم و بهت تبریک بگم .بابایی دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساحل تپلک نازمن
3 بهمن 91 8:39
تولدش دوباره مبارک زنده باشند


سلام ممنون عزیزم
مامان خوشگل
3 بهمن 91 15:47
سلام،تولد شریک زندگیت مبارک/آقاجواد چندساله شدن؟شغلشون چیه؟مرسی عزیزم


سلام . ممنون عزیزم . رفت تو 30 سالگی دهه ی سوم زندگی. شغل ازاد داره
عموی محیط بان
3 بهمن 91 15:59
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
مامان عاطفه
4 بهمن 91 13:19
سلام ضمن تبریک مجدد تولد شوهرت،دوتا سوال داشتم از جشن تولد شوهرت عکسی نداری بزاری؟

سلام عزیزم . عکس زیاد گرفته بودم ولی از شانس بدم اشتباها پاکشون کردم . در رابطه به سوال دوم بله انجام شد

بابکی
4 بهمن 91 20:26
سلام عزیزم
تبریک منو احمد را پذیرا باشید
با آرزوی 120 سال عمر با برکت همراه با شادی و عشق برای شما



سلام عزیزم .ممنون خیلی ممنون
از اینکه شما دوستان خوب رو دارم به خودم می بالم
مامان آینده
4 بهمن 91 20:36
شعرقدیمیها برای تولد آقایون =تولدش مبارک=


سلام .ممنون از شعرتون