ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکس هایه 19 ماهگی

1391/10/17 17:12
نویسنده : مامان
804 بازدید
اشتراک گذاری

ملیکا در حال اپ کردن وبلاگش

ملیکا در حال پوس کردن نارنگی و کردن در بلوزش

و حالا یکی دیگه هوراااااا

و اما تویه این عکس رژ لب من رو برداشته و یواشکی ارایش می کنه که من مچش رو گرفتم ولی اینقدر با مزه شده بود که از دلم نیومد ازش عکس نگیرم

نمازش هم سر جاش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نرگس مامان باران
17 دی 91 18:11

سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره شاید با همین رای شما اول بشه در ضمن اگر قبلا رای داده اید بازهم میتونید رای بدهید بعد از اتمام رای گیری مینویسه رای شما ثبت شد
یادتون نره هااااااا منتظر رای قشنگتون هستم یه دنیا مرسییییییییییی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5





سلام عزیزم چشم
مامان عاطفه
17 دی 91 22:43
سلام عزیزم وای عروسک خوشگلت واقعا خوشگله دست گلت درد نکنه


سلام عزیزه دلم .ممنون گلم
مامان راحیل
18 دی 91 0:02
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،سپاس فراوان بخاطر عکس خوشگل بانو،ملیکاجان


سلام عزیزه دلم . ممنون نظر لطفته
مامان خوشگل
18 دی 91 2:19
سلام عزیزم،ضمن تشکر بخاطر عکسهای زیبا،عزیزم هنور جوهر پست قبلی خشک نشده پست جدید گذاشتی!!!!به حرف من گوش کن دیر به دیر پست جدید بزار تا بازدیدکنندگان وبلاگت براشون وبلاگ تکراری نشه*مرسی


سلام عزیزه دلم . چششششششششششششششششم
مامان تپل/اصفهان
18 دی 91 9:52
سلام عزززززیم خوبی جوووووون دلم؟مررررررسی عکسهای باحالی بود


سلام عزیزه دلم .خیلی ممنون
مامان شادی
18 دی 91 16:08
سلام و درود واقعا عکسهای خوشگل و جذابی بود-تشکر


سلام عزیزم . ممنون گلم
مامان راحیل
18 دی 91 18:11
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،سمیه جان درکنار عکس دختر نازت یک دونه عکس خودت هم بزار که زیارتش کنیم،مرسی


سلام عزیزم . خیلی ممنون که به ما سر می زنید
مامان راحیل
19 دی 91 0:34
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم جواب سوالمو ندادی؟


سلام عزیزم . کدوم سوال ؟؟؟؟
مامان الهام
19 دی 91 2:14
سلام،خوشبحالتون چه خونه بزرگ و خوشگلی دارین


سلام عزیزم . این خونه اجاره ای هست خونه ی خودمون کوچیک هست واسه همین اونو اجاره دادیم و خودمون اومدیم اینجا . خدا رو شکر خونه ای خوبی ولی من خونه ی حیاط دار دوست دارم
مامان تپل/اصفهان
19 دی 91 15:26
سلام عززززززیم خوبی منم با مامان راحیل هم عقیده هستم چرا کنار عکس دخترت عکس خوشگل خودت نمیزاری؟یعنی ما حق نداریم شما را ببینیم؟؟؟؟


سلام عزیزم . چشم اینکار رو می کنم شما صبر داشته باشید
مامان راحیل
19 دی 91 20:07
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت عزیزم پرسیدم میشه کنار عکس دخترت عکس خودت هم بزاری تا زیارتش کنم؟


سلام عزیزم . چرا سوال سخت می پرسی ههههههههههه
چشم در اسرع وقت
مامان تپل/اصفهان
19 دی 91 21:25
اطلاعیه مهم طرفداران وبلاگ ملیکاجان/بعلت عدم اجرای درخواست تعدادی از دوستان که خواهان دیدن عکس سمیه خانم بودن و نگذاشتن عکس موردنظر توسط ایشان در وبلاگ از دوستان خواهشمند است تا زمانیکه سمیه جان عکس خودش را نگذاشتن نظر گذاشتن را در وبلاگ تحریم کنند،ببینم چندنفر به حرفم گوش میدن،باتشکر/مامان تپل/
نیم وجبی
27 دی 91 0:50
چه دخمل نازی چه چشای نازییی


سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی بازم بیا