ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایه ملیکا در حال تلفن صحبت کردن

1391/10/21 21:08
نویسنده : مامان
931 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

ای جون که مثل ادم بزرگا می خوای با تلفن صحبت کنی . تو این عکس ملیکا داره با مامان جون حرف می زنه البته به همراه صحبت کردن شکلات می خوره با اون دستای چسبوکش دست به همه چی مخصوصا دکمه های لب تاب می زنه به صفحه لب تاب نگاه می کنه . ای جوووووووووووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان خوشگل
21 دی 91 22:20
سلام عزیزم مرسی عکسهای خوشگل و بانمکی بود
مامان عاطفه
21 دی 91 22:22
سلام عزیزم خوبی? واسم کاری انجام دادی?
مامان راحیل
22 دی 91 1:21
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،عزیزم پس عکس خودت که قول دادی چی شد????????
سمیرا عامری
22 دی 91 15:39
سلام عزیزم مرسی بابت عکسهای ملیکاجان/سمیه دجان خواهش یه دونه عکست واسه(مامان تپل)و(مامان راحیل)بفرست که این دو عزیزکچلت کردن،ازبس گفتن عکس!!!!!


سلام عزیزم حق با شماست این کار رو تو پست بعدی می کنم. بوس


مامان ساحل تپلک نازمن
22 دی 91 16:05
سلام عزیزدلم خوبی جیگرم؟میشه یک نظرسنجی آسون برامون بزاری؟


سلام عزیزم . چشم تو فکرش هستم
مامان آینده
23 دی 91 2:00
سلام بتو عزیزمهربونم،عاشق عکسهای کوچولها هستم*تشکر*


سلام عزیزه دلم . ممنون نظر لطفته
خدیجه جنوبی
23 دی 91 14:10
سلام دوست عزیزم،ممنون بخاطر گذاشتن عکس دخترخوشگلت،خداحفظش کنه برات=ممنون


سلام عزیزم . ممنون . نظر لطفته
مامان ساحل
24 دی 91 1:09
*نظرسنجی*دوستان و همراهان عزیزم،حدود2ماه به[[نوروز]]مونده شما عزیزان دوست دارید در ایام[[نوروز]]به کدوم شهر سفر کنید؟


سلام عزیزم . من خیلی دوست دارم برم طرفهایه قشم و کیش و بندر ولی روزهای عید خیلی شلوغه و همچنین شیراز رو دوست دارم ولی حیف که نمی ریم ما هر سال میریم کرج دیدن اقوام امسال هم می ریم
راستی ایمیلت رو دوباره بده تا شماره رمز رو بهت بدم . ممنون
سعید رحیمی
24 دی 91 15:07
درخت دلتنگ[تبر]میشود وقتی پرندگان سیم برق را به او ترجیح میدهند


سلام .خوبید؟ زیبا بود.
سعید رحیمی
24 دی 91 18:08
سلام {نوروز}به دبی میرم کنسرت خواننده محبوبم{معین} البته کنار معین{شادمهر و قمیشی}هم هستن ولی من فقط به عشق شنیدن صدای{معین}میرم

سلام . خوشبحالتون بهتون خوش بگذره

نیم وجبی
27 دی 91 0:42
خدا حفظش کنه این جیگرو


خیلی ممنون عزیزم