ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

دخترم چقدر شادم که تو را دارم

1391/10/14 17:49
نویسنده : مامان
563 بازدید
اشتراک گذاری

می دانی دختر چقدر راضیم از داشتن تو و هم جنس بودنمان؟!آنقدر خوب است این تشابه جنسیتی که داریم و این زنانگی هایی که می کنیم هر دویمان..دوست دارم تمام واکنش هایت را....می نشینیم با هم لاک می زنیم..اول تو و بعد هم من..موهایم را که باز می گذارم با چنان محبت و عشقی نگاهم می کنی که لذتش را می شود در چشمانت دید..می بینی دختر چقدر خوشحالم؟ چقدر دوست دارم این حسادت های شیرین دخترانه ات را..!!اما هیچ کدام برایم مزه این بوسه های آرام و بی صدایت را وقتی که خودم را به خواب می زنم تا بخوابی ندارد..آنقدر آرام می بوسیم که اگر لای چشمانم باز نباشد نمی فهمم...

خدایا چقدر خوبی..چقدر خوبی که می گذاری مادری کنم برای این دختر یک سال و 7 ماهه شیرین..چقدر خوبی که می گذاری ببینم شادی های دخترم را...چقدر خوبی که می گذاری ببینم رقص کودکم را وسط نماز خواندنش!!!(نمازم که تمام شد جا نمازم را برداشتم.. شاکی شدی که چرا برداشتم و می خواهی نماز بخوانی ..دوباره پهن کردم و تو سینه خیز خوابیدی روی جانماز...تلویزیون روشن بود و ناگهان صدای آهنگ  پخش شد سریع از جایت برخاستی و شروع کردی به رقصیدن به قول خودت و وقتی اهنگ تمام شد امدی سر نماز خواندنت!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان راحیل
14 دی 91 22:34
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،مثل همیشه فوق العاده زیبا نوشتی خیلی نوشتهات رو دوست دارم،میبوووووووووووسمت


سلام عزیزم . ممنون گلم
خدیجه جنوبی
14 دی 91 22:40
سلام عزیزم،واقعا که بسیار زیبا و پراحساس نوشتی*مرسی*


سلام عزیزم . ممنون گلم
سعیدرحیمی
14 دی 91 23:38
دلم برای خواهرمریم خیلی تنگ شده،سالهاست که داغ رفتنش بدجور به دلم مونده،دلم میخواد اینقدر گریه کنم تا بمیرم...


سلام . خدا بیامرزتش . داغ از دست دادن عزیزان خیلی سنگین است.
مامان شادی
15 دی 91 1:32
سلام،دلنوشته زیبایی بود


سلام عزیزم . ممنون گلم
لیلا مامان مریم
15 دی 91 9:37
سلام،بالاخره نفهمیدیم از زندگی خسته هستی یا خوشحال و شادی؟هرروز یه چیزی میگی!!!تکلیفت با خودت مشخص نیست عزیزم


سلام عزیزم . شما خودت هیچ وقت اینجور رفتار متضادی نداری اخه از خصلت ما خانم هاست که یه روز خوبیم و یه روز داغون و البته اذیتهایه ملیکایی رو هم در نظر بگیرید یه روز خوب و یه روز شیطون بلا.عزیزم من در کل ادم پر انرزیی هستم ولی یه وقتایی کم میارم .
مامان تپل/اصفهان
15 دی 91 11:29
سلام عززززززیم،خوبی جوووووون دلم؟خواستم بگم عاااااااااااااااااااااااااالی نوشتی


سلام عزیزه دلم . ممنون گلم
مامان ساجده
15 دی 91 12:23
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


سلام عزیزم. چشم میام و رای میدم
مامان عاطفه
16 دی 91 9:23
تا جای که من مشاهده کردم،مامان ساحل،مامان عایشه،مامان راحیل،خودم و آقای رحیمی یاران همیشه فعال و همیشه حاضر وثابت وبلاگ خوشگلت هستیم ولی بقیه عزیزان ثابت و همیشگی نیستن بعضی وقتا هستن وبعضی وقتا نیستن


سلام عزیزم . به اضافه ی مامان تپل و مامان غزال و مامان خوشکل و مامان شادی و سمیرا عامری و ....
از تمام شما دوستان همراه تشکر می کنم. ممنون که به وبلگ خودتون سر میزنید


مامان عاطفه
16 دی 91 17:09
عزیزم سلام . در این رابطه نمی تونم کمکتون کنم .

مامان خوشگل
16 دی 91 18:58
سلام و عرض ادب تشکر بخاطر مطالب زیبایی که مینویسی،فقط یه خواهشی دارم زودبه زود به روز نشو فداتشم**مرسی**


سلام عزیزه دلم. من به حرف شما گوش دادم و هر مطلبی رو دو سه روزی یه بار میزارم ولی بازم چشم
مامان عاطفه
16 دی 91 20:56
چرا عزیزم؟


خوب گلم شماره ای ندارم و اگه هم داشتم نمی تونستم بهت بدم. بوووووس
الهام.سیما. پوریا
16 دی 91 21:08
سلام سمی جان احساس کردیم بابای ملیکارو دیدیم کچلی بهش میاد خیلی بامزه شده


سلام سیما جان الهام جان و پوریا جان چه عجب به ما سر زدید خیلی خیلی خوشحال شدم . به همه سلام برسونید . باز هم به ما سر بزنید می بوسمتون . ملیکایی هم واستون بوس می فرسته. سمانه می گه ملیکاو جواد حالا که کچل کردن مثل هم شدن و بهشون می گه دوقلوهایه افسانه ی هههههههههههههه اخه جواد هم موهاشو زده
مامان عاطفه
17 دی 91 0:38
باهات قهرم بدجور دلمو شکستی/خداحافظ


چرا عزیزم .منون ببخش اگه رنجوندمت.اصلا دلم نمی خواد از دستم ناراحت باشی.حالا بخند زود باش بخند بووووووووووووووس
مامان عاطفه
17 دی 91 12:34
سلام عزیزم خسته نباشی از طرف من هم بوسسسسس برات
عزیزم سلام . اگه بخوام تو نظرات بزارم همه می بینن من راهی بلد نیستم که فقط یکی ببینه

مامان عاطفه
17 دی 91 19:30
عزیزم چی شد برام کار کردی؟


عزیزم نمی دونم چجوری بهش پیامت رو بدم . خودت راه حلی نداری؟
مامان عاطفه
19 دی 91 0:46
سلام فداتشم من نمیدونم اصلا شمارمو بزار


سلام باشه هرچی تو بگی
مامان عاطفه
19 دی 91 15:36
سلام عزیزم خوبی گلم؟

سلام عزیزم . من نمی خوام شماره ای از من داشته باش پس راه خوبی نیست