ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

عکسهایی از ملیکا

1391/9/6 21:44
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستان خوبم واقعا ممنونم از تمامی شما دوستان که به ما سر می زنید و به نظرتون وبلاگ خوبی دارم . جداَ که منو برای نوشتن دلگرم می کنید .

اینم عکسایی از ملیکایی که قولش رو بهتون داده بودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
6 آذر 91 22:07
هم کوچولوی نازی دارید هم وب زیبایی خدا حفظش کنه


سلام عزیزم
ممنون نظر لطفتونه
بازهم به ما سر بزنید
خاله سمانه
7 آذر 91 1:09
سلام عزیز خاله
ملیکای من نازت شم
این دلنوشته هام فقط واسه تو هست که هر وقت تونستی بخونیش بفهی خاله واست میمیره
گلم از وقتی پا به این دنیا و خانواده ما گذاشتی زندگی همه ی مارا ازاین رو به اون رو کردی,الان که دارم برات می نویسم تو اسال و 6 ماه داری, ساعت 1 بامداده و من نیم ساعت پیش تلفنی باهات صحبت کردم بخدا که عشق کردم وقتی می گفتی ایو به جای الو,خیلی دوست دارم , اگه یک روز نبینمت کلافه میشم , به هر دری میزنم تا تورو ببینم, ارزوم اینه که زودتر بزرگ شی , تا همه جا با هم بریم , تمام وجودمی,ملیکایی بدون همیشه میتونی روی من حساب کنی , همیشه پشتتم,زود بزرگ شو, تا هر وقت خواستی زود بدویی بیای خونه خاله, دایی مرتضی هم که خدا نکنه گیره دستش بیفتی لپ واست نمیذاره.دوستت داریم (خاله سمانه و دایی مرتضی)

سمانه جون خیلی زیبا بود از بس با عشق نوشته بودی به دل می شینه .گذاشتمش تو وبلاگ تا وقتی ملیکایی بزرگ شد ببینه چه خاله ی مهربونی داره و چقدر دوسش داره و مطمئنم ملیکا هم خاله سمانه رو خیلی خیلی دوست داره . می بوسمت

خاله سمانه
7 آذر 91 1:14
عزیزمییییییییییییییییییییییییی
خدا جیگرتو بخوللللللم


سلام خاله منم دوستت دارم
مامان آینده
7 آذر 91 22:37
سلام عزیزم عکسها محشربود،شک نکن دخترت توخوشگلی آینده درخشانی داره،راستی شنیدم معلم هستی،معلم دبستان هستی?شنبه تا چهارشنبه صبحها ملیکا را کجا میزاری?ازش خوب مراقبت میشه?

سلام عزیزم
اره معلم هستم هم تو مدرسه هم دانشگاه هستم ولی واحد کم برداشتم و همه رو تو دو روز در هفته گذاشتم تا فقط دو روز برم مدرسه و دانشگاه و ابجی کوچیکم ستاره از ملیکا مواظبت می کنه و بعضی وقتا هم بابا جواد ازش مواظبت می کنه . ممنون که جویای حال ملیکا هستید