ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

وبلاگم چجوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1391/9/6 1:02
نویسنده : مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

یه نظر  سنجی دیگه :

بهم بگید وبلاگم چه طوریه ؟

درباره همه چیزش نظر بدید ...مثلا رنگ قالب و مطالب و غیره ...لبخندسوال

به نظرتون وبلاگم چه جوریه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1.خیلی عالی

2.عالی

3.خیلی خوب

4. خوب

5. متوسط

6. خیلی بد

7. بد

لطفا بهم بگید .....

ممنونم لبخند

دوستتون دارم خیلی زیاد قلب

فعلا خداحافظبامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (24)

د خ م ل ی شکلک.. (✿◠‿◠)
6 آذر 91 1:30
دخملیـــــــــــــــ شکلکـــــــــ (✿◠‿◠)
قبولی سوگواریهای دل نازکتر از یاستون رو از خدای مهربون خواهانه.......
با آرزوی سلامتیه گل دختر خونه ملیکای عزیز.....
فک کنم از شکلکهای من استفاده کنی خوشگلتر بشه


سلام
ممنون عزیزم حتما از شکلکهایه شما استفاده می کنم
مامان عایشه
6 آذر 91 2:18
سلام خواهرخوبم خوبی فداتشم؟ملیکاعشق خاله خوبه؟بدون شک وبلاگت(خیلی عالیه)بوس بوس بوس


سلام به ابجی گلم . ممنون عزیزم
می بوسمت. ملیکا هم خوبه و یه سلام به همراه بوس واسه خاله داره




سعید رحیمی
6 آذر 91 2:22
سلام آبجی جونم،خوب اینکه سوال کردن نداره وبلاگ آبجی گل من،خیلی خیلی خیلی خیلی عالیه


سلام
ممنون که اینقدر به ما لطف دارید واقعا ممنونم . شما می تونید با نظراتتون به من برای بهتر کردن وبلاگم کمک کنید
مامان ساحل تپلک ناز من
6 آذر 91 3:00
سلام گلم ساعت3:10 شبه که برات کامنت میزارم،وبلاگت حرف نداره*خیلی عالی*هستش،مرسی


سلام عزیزه دل
ممنون که با نظراتت من رو شاد می کنی
از نظرت ممنونم
بابکی
6 آذر 91 9:39
سلام عزیزم
1) وبلاگت عالیه
2)عکسای محرم ملیکا جون خیلی خیلی عالی بودن
3) یه چی بهت میگم قول بده به کسی نگیا
عزیزم فک کنم میخوام مامان شم


سلام گلم . وای خیلی خوشحال شدم مبارک باشه ایشالله یه نی نی ناز و خوشکل و سالم نصیبت بشه .از نظرت هم ممنونم باز هم به ما سر بزن
مامان غزال
6 آذر 91 11:16
رأی من*عالی*


ممنون عزیزم نظر لطفته
باز هم به ما سر بزن
مامان تپل/اصفهان
6 آذر 91 11:18
سلام عزیزم،رأی من به{خیلی عالی} هست،زنده باشی


ممنون عزیزم
امیدوارم بتونم لحظات خوبی رو در وبلاگم برای شما عزیز دل فراهم کنم
می بوسمت
مامان عاطفه
6 آذر 91 11:27
سلام به همه،وبلاگت خیلی خوب است


سلام عزیزم
ممنون که به ما سر می زنی و نظر میدی
عثمان صابری"زاهدان"
6 آذر 91 12:02
خیلی عالی


ممنون نظر لطفتونه
باز هم به ما سر بزنید
فهیمه کین گشاد
6 آذر 91 12:07
سلام بتوعزیزدل،خداییش وبلاگت عالی هست،خداقوت


سلام عزیزم
ممنون گلم نظره لطفته تلاشم رو می کنم تااز این بهتره بشه


خاله سمانه
6 آذر 91 15:00
سلاااااااااااااااااااااام جیگر خاله
و سلام به خواهر خوش ذوقم
وبلاگت از همه عالی ترررررررره
خیلی عالللیه


ممنون عزیزم.ملیکای خالجووو رو می بوسه
میتراقاسمی
6 آذر 91 15:51
سلام عزیزم با اینکه بخاطر نفرستادن عکست به ایمیلم بشدت ازت دلخورم ولی دور از انصافه که نگم وبلاگ از هرنظر عالیه


سلام عزیزه دلم . تو رو خدا ازم دلگیر نباش به من هم حق بده. از نظرت ممنونم امید دارم که دوستان خوبی برای هم بمونیم.
سمیه کینده"بم"
6 آذر 91 16:11
سلام خسته نباشی خواهرجان،به وبلاگت نمره"خیلی خوب"میدم


سلام عزیزم . ممنون از نظرت امیدوارم بتونم بهترش کنم
مامان آینده
6 آذر 91 16:25
سلام عزیزم چون من فقط عاشق عکس هستم به عکسهای که میزاری نمره و رأی خیلی عالی میدم


سلام عزیز دلم. ممنون . بخاطر شما بیشتر عکس می زارم
مامان راحیل
6 آذر 91 16:28
سلام به روی ماه خودت و دخترنازت،من تمام بخشهای وبلاگت رو دوست دارم و بدون معطلی با فریاد میگم وبلاگت خییییییییییلی عالیه


سلام عزیزم . خیلی خیلی از نظرت شاد شدم واقعا خوش بحال من که چنین دوستانی دارم
هستی
6 آذر 91 17:16
سلام من مدت زیادی نیست که با وبلاگت آشنا شدم ولی وبلاگت بخصوص عکسهاش عالی میباشد


ممنون عزیزم . امیدوارم دوستان خوبی برای هم بمونیم .باز هم به ما سر بزن
علي خوشتيپ
6 آذر 91 18:58
سلام خاله جون.عزاداريهاتون قبول.من توي مسابقه ني ني و محرم ژورنال دنياي نفيس شركت كردم.كدم 35 هست.ميشه به من راي بديد.به دونفر ميتونيد راي بديد.ممنونم


چشم میام و به علی خوشتیپ رای می دم عزیزم
مامان الهام
6 آذر 91 19:07
وبلاگت خیلی خوبست ،فقط جون دلم خیلی زودبه زود به روز میشد،بابا کمی کمتر به روز باش،مرسی سمیه خوشگله


سلام عزیزم
ممنون که بهم سر می زنی. چشم هرچی شما بگید
سمیراعامری
6 آذر 91 20:35
سلام دوست نازنینم،وبلاگت خیلی خوبه شک نکن حرف نداره


سلام دوست خوبم ممنون از نظرت باز هم به ما سر بزن
ممنون
مامان خوشگل
7 آذر 91 1:16
سلام خانمی خوبی?وبلاگت خیلی عالیه،موفق باشی


سلام دوست خوبم
ممنون عزیزم از نظرت . باز هم به ما سر بزن
سارا و مسعود دوعاشق
7 آذر 91 9:45
سلام ما دوتاعاشق چندماهه که با وبلاگت آشنا شدیم خیلی دوستش داریم بهش نمره خیلی عالی میدیم


ممنون عزیزان
امیدوارم سالیان سال کنار هم شاد زندگی کنید
خیلی خوشحالم که دوستانی مثل شما دارم . بازم به ما سر بزنید
ساغر
7 آذر 91 13:44
وبلاگت عالی عالی است


سلام. ممنون عزیزم نظر لطفته
لیلا مامان مریم
7 آذر 91 13:54
سلام وبلاگت ازهرنظر بی نقص و جذابه فقط نبودن عکس خودت قسمت منفی وبلاگته،تو بیشتر وبلاگها عکس نی نی ها با مادرهاشون هست جزشما?!!فکرنکنم با گذاشتن یک عکس ازخودت تو وبلاگت آسمون به زمین بیاد،شک نکن این خواسته تنها من نیست خواسته همه طرفداران این وبلاگ زیباست که میخوان شمارا ببینند،امیدوارم به خواسته همه طرفداران وبلاگت احترام بزاری،مرسی عزیزم
لیلا مادر مریم
7 آذر 91 19:20



سلام عزیزم
ممنون از تشویقت. باز هم به ما سر بزن