ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

ملیکا و محرم

1391/9/4 1:37
نویسنده : مامان
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم

امروز من به همراه ملیکا رفتیم واسه مراسم علی اصغر ولی ملیکایی خیلی اذیت کرد و اصلا نمی ذاشت لباسهایی که واسش اماده کرده بودم تنش کنم و سر بند واسش بزارم واسه همین خیلی نتونستم ازش عکس بگیرم و این چند تا عکس رو گرفتم امیدوارم خوشتون بیاد

اینم ملیکایی بعد از اومدن از مراسم که از شیطونی زیاد خسته شده بود و خواب رفت

اینم عکسایه دیگه از ملیکایی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راحیل
4 آذر 91 13:24
سلام به روی ماه خودت و دخترت،من به شخصه آدم مذهبی نیستم و دخترم را به جاهای که فضای اندوه ناراحتی و گریه هست نمیبرم،دوست ندارم دخترم تو فضای اشک و گریه بزرگ بشه،دوستم همیشه شاد باشه


سلام عزیزم
ممنون از نظرت
مامان تپل/اصفهان
4 آذر 91 13:27
سلام عزیزم عکسهای قشنگی بود منتظر عکسهای بعدی هستم


سلام عزیزم
چشم عکسهایه جدید ملیکا رو می زارم
مامان زهرا
5 آذر 91 15:04
درمملکتی که80درصد دختران راهنمایش دوست پسر دارن،95درصد دختران دبیرستانی دوست پسردارن،99درصد دختران دانشجوش دوست پسر دارن،70درصد زنان شوهردارش(دوست پسر)دارن،درکشوری98درصد(مردهاش)(شهوت پرست)هستن،چطور خودمون رو پیرو خط امام حسین(ع)میدونیم؟!!!!!!!!!!


سلام عزیز جان
نمی دونم این درصد ها رو از کجا اوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ همه ی ما ادمها دل داریم و همه می تونیم امام حسین رو دوست داشته باشیم ولی پیرو انها بودن لیاقت می خواد که متاسفانه خیلی ها فقط ظاهرا دوست امام و اهل بیتن ودوستدار واقعی نیستند . من و خانواده ام از دوستداران امام حسین و اهل بیتش هستیم و انشالله لیاقت داشته باشیم و پیروش هم باشیم . عزیزم عشق امام حسین به دله
دلسوز
6 آذر 91 2:14
بهتره که عشق به الله و محمد(ص) به دلت باشه نه بقیه


سلام دلسوز.