ملیکاملیکا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
آریانآریان، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
آنیتاآنیتا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

بهانه های زندگیم ملیکا و آریان و آنیتا

یک مامان هستم ک شیطونی دخترا و پسرم اینجا می نویسم

واکسن 18 ماهگی

1391/8/30 16:52
نویسنده : مامان
546 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبم بابت نظراتتون واقعا ممنون

دیروز مامان جون اومد دونبال من و ملیکا و با هم دیگه رفتیم مرکز بهداشت .موقع رفتن خوب بودی و می خندیدی و تو مرکز بهداشت هم کم مونده بود برقصی . خانم دکتر قد و وزنت رو گرفت همه چی خوب بود و بعد رفتیم واسه واکسن و یکی زد تو دستت و یکی تو پات و تو زدی زیر گریه ولی خیلی زود اروم شدی . از دیروز بدنت داغه و یه کم بی حالی دیشب هم خوب نخوابیدی و تب داشتی واسه همین من بجایه قطره واست شیاف گذاشتم . امروز حالت بهتره ولی هنوز بدنت یه کم داغه . از خدا می خوام هر چه زودتر حالت خوب بشه و مثل قبل سرحال بشی . خدا رو شکر دیگه از واکسن خبری نیست تا 6 سالگی هوراااااااا

قد در 18 ماهگی                        5/80 سانتی متر

وزن در 18 ماهگی                       10کیلوگرم

دور سر در 18 ماهگی                  5/46سانتی متر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عایشه
30 آبان 91 17:38
سلام خواهرخوبم خوبی فدات بشم وای جیگرم واسه عروسک نازخاله ملیکاجان کباب شد انشاالله خوب میشه،قربونش بشم که عشق منه بوس بوس بوس بوس بوس بوس بوس


سلام ابجی خوبم.ممنون عزیزم ایشالله زود زود خوب بشه . الان حالش بهتره و بدنش دیگه مثل قبل داغ نیست فقط کمی بی حاله
عزیزم می بوسمت ملیکایی هم خاله ی خوبش رو می بوسه اخه امشب یاد گرفته از دور ببوسه
مامان راحیل
1 آذر 91 1:00
سلام به روی ماه خودت و دخترت،برای هرچه زودترخوب شدنش دعا میکنم/مرسی


سلام دوست و خواهر خوبم
ممنون از دعات . ملیکا الان خیلی بهتره و تقریبا خوب شده
مامان ساحل تپلک من
1 آذر 91 3:23
برای ملیکاجان آرزوی سلامتی میکنم


مامان راحیل
3 آذر 91 13:17
سلام به روی ماه خودت و دخترت،تونظرسنجی فکرکنم رکورد نظرگذاشتن توسط دوستان شکسته شد درسته عزیزم?


سلام
اره حق با شماست رکورد شکسته شد. دلم می خواد از این به بعد بیشتر نظرسنجی بزارم تا وبلاگم فعالتر باشه
بازم از شما و دوستان خوبم واسه نظرات تشکر می کنم
می بوسمت خواهر گلم